|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
در مورد شرایط تیم فقط می‌توانم بگویم در بهترین فرم خودمان به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم و از نظر شرایط روحی و بدنی و تاکتیکی در بهترین شرایط هستیم و آماده برگزاری یک دیدار خوب خواهیم بود.
 سرمربی استقلال گفت: از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و آرامش و حوصله به خرج داده تا استقلال مورد علاقه منصوریان را رونمایی کنیم.

علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد  ولادت امام رضا (ع) را تبرک بگویم. در مورد شرایط تیم فقط می‌توانم بگویم در بهترین فرم خودمان به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم و از نظر شرایط روحی و بدنی و تاکتیکی در بهترین شرایط هستیم و آماده برگزاری یک دیدار خوب خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال بازی کردن جباری در دیدار فردا گفت: مجتبی جباری در شرایط بدنسازی فصل را با ما شروع کرده  است. همیشه بازیکنان بزرگ دنیا که یک دهه بازی را پشت‌سر می‌گذارند، مصدومیت‌هایی همراهشان بوده و طبیعی است ولی مجتبی در چهار سال اخیر در قطر شرایط خوبی داشته و در تلاشیم تا از نظر بدنی هم او را آماده کنیم. او یکی از بهترین نفراتمان است و فردا در هر دقیقه از بازی که بتوانم او را به میدان می‌فرستم و در انتظار این هستم که در آینده نزدیک او بتواند بازی‌های پشت سر هم برای ما بازی کرده و به ما کمک کند. تجربه. هدف. ما برنامه‌ریزی دقیقی روی جباری داریم و از لحاظ پرستیژ و رهبری برای تیم ما مفید است و به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد غایبان تیمش برای این دیدار گفت: سه بازیکن محروم که به تیم ما برگشتند و اگر کادرفنی تشخیص بدهد کار را در ترکیب اصلی شروع می‌کنند. پادوانی مصدوم است و از دیروز شروع کرده به دویدن و فرشید اسماعیلی و باقری بعد از بازی به تمرینات اضافه خواهند شد. امید ابراهیمی زیر نظر گروه پزشکی تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد و هرزمان آماده شود در اختیار ما خواهد بود. این 4 بازیکن در فهرست 18 نفره ما نیستند و سایر نفرات مشکلی ندارند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به اتفاقات فصل گذشته گفت: در مورد مسائل هفته پیش صحبتی ندارم و حتی فکر کردن به آن هم اذیتم میکند. احساس می‌کنم این موضوع یک اتفاق بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و آرامش و حوصله به خرج داده تا استقلال مورد علاقه منصوریان را رونمایی کنیم. استقلالی را رونمایی کنیم که بازی مالکانه، حمله پی در پی و هجومی را از آن ببینند. ما در جذب بازیکنان دقت عمل بازیکنانی جذب کردیم که هوادار از او خاطرات خوب دارد روش تاکتیکی فوتبال زیبا که مورد نظر کادرفنی  و هوادار است به خوبی پیاده شود. برای همین از همه هواداران دعوت می‌کنم تا به  استادیوم بیایند.

وی با اشاره به استقلال خوزستان عنوان کرد: جا دارد خوشامد بگویم به دوست خوبم ویسی. تیم خوبش استخوان بندی اصلی تیم قهرمان دو فصل قبل را حفظ کرده است. کولیبالی، نصاری، دورقی به تیم برگشته و تنها سه بازیکن به نام‌های زهیوی، طیبی و بیت سعید از آنها جدا شده‌اند. تیم قدرتمندی است و در بازی قبل  در گرمای شدید کیفیت بالای خودش را نشان داد. ما این تیم را به خوبی میشناسیم و هدفمان را میدنیم. و با فوتبال زیبا تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را نگه‌داریم.

منصوریان با اشاره به بازی نکردن 3 بازیکن امید این تیم در دربی امیدها اظهار داشت: این موضوع به دلیل مخالفت من نبود بلکه آنها تا زمان شروع بازی هنوز از محرومیت در نیامده بودند و در زمان بازی بود که حکم جدید اعلام شد. تیم امید یا تیم ب ما زیر نظر نوازی شرایط خوبی را طی می‌کند. این تیم در پوست اندازی خود قرار دارد و بازیکنان زیر 18 سال و زیر 20 سال برایش جذب کردیم. نوازی این تیم را با درایت کافی رهبری میکند و بعد از این بازی هم  به عنوان یکی از اعضای کادرفنی بزرگسالان اضافه می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین