|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
سخنگوی هیأت دولت تأکید کرد: چیزی نمی‌تواند میان مردم، امام(ره) و یادگار امام(ره) فاصله‌ای ایجاد کند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت عصر امشب (چهارشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اظهار داشت: آقای سیدحسن خمینی شما برای ما همچون عطر و گلابی هستید و جایگاه شما در قلب همه عاشقان امام است و هیچ چیز نمی‌تواند بین عاشقان و یادگاران امام فاصله ایجاد کند.

وی افزود: ما تاریخ صدر اسلام به خاطر داریم و کسانی را نفرین می‌کنیم که حق بیت پیغمبر را به جا نیاوردند. ولی همانطور که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری گفته‌اند مردم عصر حاضر برتر از مردم صدر اسلام هستند و شأن بیت امام را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به وظایف روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها از یک سو وظیفه دارند تا عملکرد دولت و رابطه دولت و ملت را اطلاع‌رسانی کنند که این حرکت برگرفته از انقلاب اسلامی است و باید آن را تسهیل بخشید و از سوی دیگر باید به غنای فعالیت‌های فرهنگی بیفزایند که این مسئله هم باید ملهم از اندیشه‌های امام باشد.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه ما از مؤسسات مرتبط با امام خمینی(ره) و مؤسسه نشر و تنظیم آثار ایشان تقاضا داریم تا مسئولان روابط عمومی‌ها را پذیرا باشد تا ارتباط پیوسته‌ای میان آنها وجود داشته باشد تصریح کرد: من به نیابت دولت اعلام و درخواست می‌کنم که به همه نیروها و دستگاه‌های روابط عمومی‌ها اعتماد کنید و دولت در این باره احساس نیاز می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور در پایان در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) یادآور شد: ما مأموریت بیشتر و صمیمانه‌تری مابین خود و دستگاه‌های‌ اجرایی در این مناسبت احساس می‌کنیم و خواستار ایفای نقش شایسته‌تر در این‌باره هستیم.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین