|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۱۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
پسر کوچک رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است شاید پدرش در انجام وظایف خود موفق نشود، ولی این دموکرات‌ها هستند که آمریکا را نابود می‌کنند.
 پسر کوچک رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است شاید پدرش در انجام وظایف خود موفق نشود، ولی این دموکرات‌ها هستند که آمریکا را نابود می‌کنند.

به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «اریک ترامپ»، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با حضور در برنامه «شان هانیتی» شبکه تلویزیونی فاکس نیوز انتقادات شدیدی را علیه حزب دموکرات مطرح کرد.

اریک ترامپ در این مصاحبه خطاب به جمهوری خواهان گفت: کسی را می‌خواهم که برای پدرم مبارزه کند. تا چه زمانی او باید سختی‌ها را تحمل کند؟ پدر من صدای این مملکت است. مردمش او را دوست دارند، ولی آن‌ها (جمهوری خواهان) این را درک نمی‌کنند. این منطقی نیست.

پسر ترامپ که همواره یکی از مخالفان دموکرات‌های آمریکا است، ادامه داد: آن‌ها (دموکرات ها) ترجیح می‌دهند آمریکا را به نابودی بکشانند تا اینکه موفقیت پدر مرا ببینند.

اریک پیش از این نیز مدعی شده بود دموکرات‌ها ترجیح می‌دهند به جای موفقیت آمریکا، ناکامی پدرش را ببینند. او اقدامات دموکرات‌ها را زشت‌ترین تصویر واشنگتن دی‌سی عنوان کرده بود.

اریک ترامپ در حالی لب به انتقاد از جمهوری خواهان باز کرده است که هفته گذشته جمهوری خواهان مجلس سنا موفق به کسب اکثریت آرا برای لغو قانون بهداشت و درمان اوباما موسوم به اوباماکِر و جایگزینی آن با لایحه بهداشت و درمان ترامپ نشدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین