|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
بعضی اوقات اینگونه استنباط می‌شود که قرار است پول به عمان ترانسفر شود بعضی اوقات می‌گویند به جای نفت کالا می‌گیریم بنابراین در حال حاضر همه گزینه‌ها روی میز است ضمن اینكه باید منتظر سرانجام مذاکرات باشیم.
معاون بین الملل وزیر نفت گفت: ایران برای دریافت مطالبات نفتی‌اش تمام گزینه‌ها را روی میز دارد. 

علی ماجدی معاون بین الملل وزیر نفت در خصوص اینکه ایران در صدد دریافت مطالبات نفتی‌اش از هند به ریال عمان است، گفت: این مسئله که ایران برای گرفتن وجوه حاصل از فروش نفت مشکل دارد تردیدی نیست اما هنوز این مساله محقق نشده است.

وی افزود: ما بدنبال راهی هستیم که بتوانیم از وجوه حاصل از فروش نفت به نحو مناسب بهره برداری کنیم وهمچنین امیدواریم ایران در مذاكرات ۵+۱ به نتایج مثبتی دست یابد تا این مشكلات حل شود.

ماجدی در پاسخ به اینکه آیا می‌توان برای دریافت مطالباتمان از دیگر کشور‌ها نیز از طریق ریال عمان عمل کنیم، توضیح داد: ما با کشورهایی که پول‌هایمان در آنجا انباشته شده مذاکره می‌کنیم تا از پولمان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بازگرداندن مطالبات به کشور راه‌های مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: بعضی اوقات اینگونه استنباط می‌شود که قرار است پول به عمان ترانسفر شود بعضی اوقات می‌گویند به جای نفت کالا می‌گیریم بنابراین در حال حاضر همه گزینه‌ها روی میز است ضمن اینكه باید منتظر سرانجام مذاکرات باشیم تا بتوانیم به نحو احسن از نتایج آن به نفع كشورمان بهره برداری کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین