|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۷۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
امکان نمایش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» در سینماهای تهران تا روز سه شنبه (10 مرداد) وجود دارد اما پردیس کورش و مگامال اکباتان به دلیل تعداد سالن‌های بالا می توانند این فیلم را اکران کنند.
 سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم‌های «بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از صبح چهارشنبه 11 مرداد اکران خواهند شد.

غلامرضا فرجی روز دوشنبه درباره جلسه امروز، 9 مردادماه شورای صنفی نمایش اظهار داشت: با توجه به قرارداد ثبت شده، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خرمندان در گروه کورش از روز چهارشنبه اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم «گذر موقت» به کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی نیز از چهارشنبه در گروه آزاد اکران خواهد شد، افزود: همچنین در این جلسه قرارداد نمایش فیلم «خفگی» ساخته فریدون جیرانی بعد از فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان در گروه زندگی ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «خانه کاغذی» در گروه کورش بعد از فیلم «قشنگ و فرنگ» به ثبت رسید.

فرجی درباره اکران فیلم گروه هنر و تجربه در سینما فرهنگ که چند وقتی است با مشکل مواجه شده است، گفت: براساس تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم‌های گروه هنر و تجربه در سینما فرهنگ از روز چهارشنبه 11 مردادماه به بعد، هر روز فقط در ساعت 14 و 16 نمایش داده می شود و فیلم های دیگر که قصد نمایش در سینما فرهنگ دارند با اخذ حواله نمایش از شورای صنفی امکان نمایش در این سینما را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امکان نمایش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» در سینماهای تهران تا روز سه شنبه (10 مرداد) وجود دارد اما پردیس کورش و مگامال اکباتان به دلیل تعداد سالن‌های بالا می توانند این فیلم را اکران کنند.

فرجی تاکید کرد: سینماهای غیر از مگامال و کورش درصورتیکه قصد نمایش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» داشته باشند باید بعد از سانس موظف و در سانس فوق العاده فیلم را به نمایش بگذارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین