|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
در راستای نظارت مستقیم و بیشتر در تمام نقاط شهر و در جهت تسریع حضور نیروهای قضایی انتظامی در مواقع لازم و رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌ها ساختمان شماره ۴ دادسرای عمومی و انقلاب قم را در منطقه شیخ آباد افتتاح شد.
  قاتل درگیری سال ۹۴ خیابان شادقلی خان منطقه نیروگاه در بندرعباس توسط پلیس اطلاعات قم دستگیر شد.

به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب قم، در سال ۹۴ در منطقه نیروگاه در خیابان درگیری بین محدجواد (مقتول) و علی (قاتل) حاصل می‌شود که در نتیجه آن محمدجواد در اثر ضربه چاقو به قتل می‌رسد و قاتل بلافاصله متواری و به خارج از شهر می‌گریزد و پس از مدتی حضور در شهرهای مختلف در یکی از شهرهای جنوب کشور مستقر می‌شود.

حسب دستور دادستان قم برای دستگیری متهمان جرائم خشن با دستور قضایی و استفاده از شگردهای اطلاعاتی خاص، پلیس اطلاعات استان از طریق نیابت قضایی متهم را در بندرعباس در پنج‌شنبه گذشته دستگیر کرد.

هم اکنون این قاتل فراری در زندان به سر می‌برد و روند رسیدگی به پرونده جهت مجازات قاتل ادامه دارد.

مجتمع دادسرای نیروگاه افتتاح شد

دادستان قم گفت: در راستای نظارت مستقیم و بیشتر در تمام نقاط شهر و در جهت تسریع حضور نیروهای قضایی انتظامی در مواقع لازم و رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌ها ساختمان شماره ۴ دادسرای عمومی و انقلاب قم را در منطقه شیخ آباد افتتاح شد.

مهدی کاهه افزود: شبعات ۲۱ دادیاری، ۱۸ دادیاری، ۲ دادیاری، ۱۲ بازپرسی و همچنین ۲ شعبه کیفری حل اختلاف و ۲ شعبه حقوقی حل اختلاف در نوبت عصر به این مجتمع قضایی انتقال یافته است.

وی همچنین تصریح کرد: مردم شریف منطقه نیروگاه می‌توانند با مراجعه به این مجتمع قضایی به آدرس بلوار یادگار امام، خیابان سواران، تقاطع چهارراه معصومیه شکایات خود را تقدیم کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین