کد خبر: ۱۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
در 115 شهربازی فعال در استان، بیش از 3000 تجهیز شهربازی بهره‌بردای شده‌است که به صورت مستمر توسط بازرسان این اداره‌کل بازرسی می‌شوند و در این راستا، در چهار ماه نخست سال، حدود 570 بازرسی از این تجهیزات ، توسط بازرسان استاندارد، انجام شده‌است.
 مسلم بیات ، مدیر کل استاندارد استان تهران با تاکید بر اینکه مجوز بیش از 310 تجهیز شهربازی در چهارماه نخست سال، صادرشده‌است، گفت: در این مدت، 176 تجهیز در شش شهربازی، به دلیل نداشتن ایمنی و شرایط استاندارد، پلمپ شد.

وی در خصوص افتتاح نخستین پارک آبی سرپوشیده در استان به نام  "اُ پارک" در محدوده پارک چیتگر، گفت: این پارک آبی پس از تامین شرایط و الزامات استانداردهای مربوطه و با بازرسی‌های متعدد بازرسان این اداره‌کل، موفق به دریافت مجوز استاندارد شد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

بیات تصریح کرد : در 115 شهربازی فعال در استان، بیش از 3000 تجهیز شهربازی بهره‌بردای شده‌است که به صورت مستمر توسط بازرسان این اداره‌کل بازرسی می‌شوند و در این راستا، در چهار ماه نخست سال، حدود 570 بازرسی از این تجهیزات ، توسط بازرسان استاندارد، انجام شده‌است.

مدیر کل استاندارد استان تهران با توجه به افزایش استفاده از این تجهیزات در تابستان، از شهروندان خواست حتما به برچسب و تاییدیه استاندارد تجهیزات مورد استفاده در شهربازی‌ها توجه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین