|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
بر اساس گزارش مقامات و ستاد حوادث غیرمترقبه استان بوشهر میزان خسارت برآورد شده در این آتش سوزی بیش از 80 میلیارد ریال تخمین زده شده است.
 خسارت یک فروند از لنج های درآتش سوخته حادثه اخیر کنگان بوشهر درکوتاهترین زمان پرداخت شد.

مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران ، با بیان این مطلب در تشریح حادثه آتش سوزی بندر کنگان گفت روز جمعه 30 تیر 96 اسکله چند منظوره بندرکنگان از توابع استان بوشهر با ظرفیت 460 فروند شناور از قبیل شناورهای باری و صیادی دچار آتش سوزی شد که در این حادثه جمعاً 26 فروند لنج و قایق با کاربری های مختلف طعمه حریق شده و از بین رفتند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، وی اضافه کرد : بر اساس گزارش مقامات و ستاد حوادث غیرمترقبه استان بوشهر میزان خسارت برآورد شده در این آتش سوزی بیش از 80 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

آقای رحمتی افزود : پس از اطلاع از حادثه رخ داده بسرعت تماس هایی با مقامات استان از طرف این مدیریت و همچنین مدیریت بیمه ایران استان بوشهر به منظور همکاری و ایفای هر چه سریعتر تعهدات بیمه ایران در قالب بیمه نامه های فروش رفته برقرار و به ایشان اعلام شد ، شرکت سهامی بیمه ایران آمادگی دارد تا در اسرع وقت خسارات افرادی را که بیمه نامه خود را از این شرکت دریافت کرده اند ، جبران نماید.

 وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد، تا کنون یک فروند لنج از لنج های دچار حریق شده دارای بیمه نامه بیمه ایران است اظهار کرد : در اسرع وقت با صاحب لنج مذکور ارتباط برقرار و از ایشان خواسته شد تا مدارک خود را تحویل بیمه ایران نماید. همزمان از مقامات محلی نیز درخواست شد تا گزارش های رسمی خود را صادر و تحویل کنند .

    مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران در پایان اضافه کرد : حاصل تلاش کارشناسان این واحد و همکاران بیمه ایران استان بوشهر و بررسی های انجام شده منجر به این شد که در کمتر از یک هفته مجوز پرداخت خسارت موتور لنج مذکور از طرف این مدیریت به شعبه مزبور ابلاغ و طی هماهنگی با مدیریت استان بوشهر، چک خسارت روز شنبه  7 مرداد 96 تقدیم ذینفع شد .

    پرداخت خسارت در سریع ترین زمان ممکن

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در همین حال «سید یحیی موسوی» مدیر بیمه ایران استان بوشهر نیز در مراسم اعطای چک خسارت که در محل فرمانداری کنگان و با حضور فرماندار کنگان وجمعی از مقامات محلی برگزار شد ،گفت: پرداخت خسارت در سریع ترین زمان ممکن به عنوان استراتژی بیمه ایران از سوی مدیران ارشد شرکت تعیین شده ودر این حادثه نیز کارشناسان شرکت توانستند در کوتاهترین مدت به این پرونده رسیدگی و غرامت را به ذی نفعان پرداخت کنند .

 وی همچنین با اعلام آمادگی بیمه ایران برای جبران خسارت سایر زیان دیدگان این حادثه نیز افزود: تمام افراد و صاحبان شناور که داری بیمه نامه بدنه شناور دریایی بیمه ایران هستند می توانند با مراجعه و ارائه مستندات، غرامت خود را دریافت کنند.

آقای موسوی در ادامه با بیان اینکه استان بوشهر از نقاط حادثه خیز کشور است از تمامی صاحبان سرمایه ولنج ها ومسئولان استان خواست به یکی از شرکت های بیمه مراجعه وسرمایه خود را نزد آن ها بیمه کنند تا در زمان بروز حادثه از چتر حمایتی بیمه برخوردارشده وبا جبران خسارت از سوی این شرکت ها در صورت وقوع حادثه ، قادر به ادامه فعالیت های خود باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین