کد خبر: ۱۷۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، تغییر ساختار بازرگانی و انجام فعالیت‌های تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تامین کنندگان و تامین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگی‌ها شده است
  مدیرعامل سایپایدک از رشد 73 درصدی فروش قطعات یدکی در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
به گزارش سایپانیوز، مهندس علیشاهی اظهار کرد: شرکت سایپایدک در 4 ماه سپری شده از سال 96 به منظور تدارک، تامین و توزیع قطعات یدکی در سراسر کشور تلاش گسترده‌ای به عمل آورده است. با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت سایپایدک ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، سرعت مطلوب و قیمت منصفانه به خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا و همچنین تأمین قطعات یدکی و افزایش سهم بازار این قطعات می‌باشد، در این راستا با برنامه‌ریزی منسجم و عملکرد خوب زنجیره تامین از جمله شرکت‌های سازه گستر و مگاموتور، شاهد رشد میزان فروش در دوره زمانی 4 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95 هستیم.

وی با اشاره به اینکه این رشد در نتیجه استفاده از طرح‌های متنوع فروش و بهبود زنجیره تامین بوده است، گفت: در 4 ماه گذشته میزان فروش قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال 95 بیش از 37 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سایپایدک در بخش دیگری از سخنانش به کاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، تغییر ساختار بازرگانی و انجام فعالیت‌های تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تامین کنندگان و تامین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگی‌ها شده است که بر این اساس انتظار می‌رود شاهد افزایش رضایت بیش از پیش مشتریان از خدمات پس از فروش باشیم.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان و افزایش سفرهای تابستانی حجم درخواست‌ها برای دریافت قطعات یدکی افزایش خواهد یافت، ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان فعال در بخش‌های مختلف حوزه بازرگانی، اهداف پیش‌بینی شده تا پایان سال 96 محقق شود.
   
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین