|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
خوشبختانه نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد مبادلات تجاری دو طرف افزایش پیدا کرده که این همکاری ها غالبا در حوزه سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی بوده که در حال رشد هم هست.
 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به تحریم های اخیر ایران و روسیه گفت: قطعا آمریکایی ها بازنده اصلی این مساله خواهند بود.

 علی اکبر ولایتی بعد از ظهر امروز در دیدار با «ویتالی نامکین» رئیس موسسه شرق شناسی روسیه اظهار داشت: در طی سال های اخیر گام های مهمی در حوزه چشم انداز استراتژیک میان دو کشور برداشته شده است و روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و روسیه رو به افزایش است.

وی در خصوص حجم همکاری میان ایران و روسیه گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد مبادلات تجاری دو طرف افزایش پیدا کرده که این همکاری ها غالبا در حوزه سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی بوده که در حال رشد هم هست.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به تحریم های روسیه و ایران از سوی آمریکا تصریح کرد: قطعا آمریکایی ها بازنده اصلی این مساله خواهند بود.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: ارزش روابط دو جانبه ایران و روسیه بعد از تحریم ها بیشتر معلوم خواهد شد و این روابط عمیق تر و محکم تر شکل خواهد گرفت.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین