|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
براساس اظهارات مادر این کودک، زمانی که در پارک حضور داشتند پیتزا سفارش داده بودند اما تاخیر در آوردن پیتزا باعث شد مادر شخصا برای دریافت به مغازه برود که پس از بازگشت مشاهده کرده دخترش از روی تاب به زمین افتاده و از دهانش کف خارج می‌شود بر همین اساس کودک را به بیمارستان می‌برد.
 رئیس اورژانس اجتماعی کشور از کودک آزاری یک کودک 5ساله در ساوه خبر داد و گفت: متاسفانه این دختر بچه در کما به سر می‌برد و هنوز موضوع تعرض جنسی از سوی پزشکی قانونی تایید نشده است.

حسین اسدبیگی، رئیس اورژانس اجتماعی کشور در گفت‌وگو با  آنا در مورد حادثه کودک آزاری یک دختر بچه 5 ساله در ساوه استان مرکزی اظهار کرد: ساعت 7:45 صبح شنبه 7 مرداد ماه امسال از سوی یکی از بیمارستا‌ن‌های ساوه با مرکز اورژانس اجتماعی استان تماس گرفته شد و اعلام کردند که کودک حدود 5 ساله‌ای مشکوک به ضربه مغزی در حالت کما در این بیمارستان بستری است، بلافاصله نیروهای اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدند و پس از صحبت با مادر با توجه به اظهارات ضد و نقیض نسبت به این موضوع حساس شدند.

وی افزود: براساس اظهارات مادر این کودک، زمانی که در پارک حضور داشتند پیتزا سفارش داده بودند اما تاخیر در آوردن پیتزا باعث شد مادر شخصا برای دریافت به مغازه برود که پس از بازگشت مشاهده کرده دخترش از روی تاب به زمین افتاده و از دهانش کف خارج می‌شود بر همین اساس کودک را به بیمارستان می‌برد.

اسدبیگی ادامه داد: باتوجه به اظهارات ضد و نقیض مادر موضوع به مراجع قضایی اعلام شد و با نامه نگاری با دادستانی، نیروی انتظامی مادر این کودک را بازداشت کرد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: پزشک این کودک مدعی شده که سر بچه به زمین برخورد نکرده بلکه ضربه مغزی ناشی از جسمی سنگین به سر این کودک بوده، در حالی که پیش از این، مادر مدعی شده بود سر بچه به زمین خورده است.

وی یادآور شد: هنوز موضوع آزار جنسی از سوی پزشکی تایید نشده است و تنها به عنوان یک احتمال مطرح شده بر همین اساس باید تا تایید نهایی پزشکی قانونی و مراجع قضایی منتظر ماند که به زودی این نتیجه از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

اسد بیگی ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته از روند زندگی این خانواده مشخص شد، مادر این کودک طلاق گرفته و با فرزندش تنها زندگی می‌کرده و گاهی نیز در خانه اقوام و آشنایان رفت و آمد داشته است اما هنوز تعرض جنسی تایید نشده و حتی مشخص نیست از سوی چه کسی اتفاق افتاده است.

وی افزود: هم اکنون مراجع قضایی و انتظامی در حال بررسی و ارزیابی موضوع هستند، در این راستا از مردم عزیز درخواست می‌کنیم برای این کودک دعا کنند تا خدایی نکرده کودک دچار مرگ مغزی نشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین