|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۷۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
"جان دلانی" نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: دولت کنونی چشم‌انداز رفاه و امنیت ما را کاهش داده و جدیدترین مورد آن، بحث درباره لایحه بهداشت و درمان است و این جزو تازه‌ترین جانبداری‌های مغرضانه و مخرب آنهاست.
 بیش از ۱۱۰۰ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ‌آتی آمریکا در سال۲۰۲۰ باقی مانده و یکی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا رسما به عنوان نامزد ثبت‌نام کرده تا دونالد ترامپ جمهوری‌خواه را به چالش بکشد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، "جان دلانی" نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: دولت کنونی چشم‌انداز رفاه و امنیت ما را کاهش داده و جدیدترین مورد آن، بحث درباره لایحه بهداشت و درمان است و این جزو تازه‌ترین جانبداری‌های مغرضانه و مخرب آنهاست.

   جان دلانی نماینده منطقه‌ای در مریلند است که شامل بخش‌هایی از حومه واشنگتن هم می‌شود.

به لحاظ سنتی، نامزدها پس از انتخابات میان دوره‌ای رسما کاندیداتوری برای ریاست جمهوری را اعلام می‌کنند. این انتخابات در اواسط دوره ریاست جمهوری ترامپ برگزار خواهد شد. انتخابات میان دوره‌ای بعدی در نوامبر ۲۰۱۸ خواهد بود. ترامپ رسما یک روز پس از آغاز به کار در ماه ژانویه، تمایل خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین