|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
رای فرجام خواسته ابرام و محکومیت قاتل تایید شده، پرونده از شعبه 7 دادگاه کیفری واصل و دستور ارسال آن جهت اخذ استیذان صادر شده است.
 آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی در گفت‌و‌گو با وکلای متهم پرونده و شاکی تشریح شد.

مجتبی فرحبخش با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل ستایش اظهار کرد: پرونده مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل ۱۶ خرداد ماه در دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی اظهار کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در رابطه با پرداخت مهرالمثل و ارش‌البکاره، نتیجه دادگاه به کارشناس ارجاع داده شده؛ اما هنوز کارشناس نظر خود را در این باره اعلام نکرده است.

همچنین در همین خصوص نورالله عزیز محمدی، وکیل خانواده ستایش به خبرنگار آنا گفت: اجرای حکم قاتل ستایش قریشی از حدود 3 ماه قبل در مرحله اخذ استیذان از رئیس قوه قضائیه است.

وی تاکید کرد: رای فرجام خواسته ابرام و محکومیت قاتل تایید شده، پرونده از شعبه 7 دادگاه کیفری واصل و دستور ارسال آن جهت اخذ استیذان صادر شده است.

 21 فروردین ماه سال 95، پسری در ورامین، دختر شش ساله افغانی به نام ستایش را به قتل رساند. رسیدگی به پرونده «ستایش» 24 شهریورماه در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی برگزار شد و سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد.

بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به 74 ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه 32 دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عینا تایید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین