|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
بهتر بود اسرائیل با این قضیه به صورت دیپلماتیک برخورد کند. قانونی که دولت اردن را مجبور به اجازه دادن به خروج این متهم از کشور کرد همان قانونی است که به ما اجازه می‌دهد حقوق خود را به دست آوریم.
 وزیر امور خارجه اردن نحوه برخورد مسئولان رژیم صهیونیستی با پرونده حادثه تیراندازی در اطراف سفارتخانه این رژیم در امان را غیرقابل قبول خواند.

 ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عنوان داشت: اردن با مساله حادثه سفارت اسرائیل براساس قوانین و عرف‌های بین‌المللی برخورد کرد اما آنچه که از سوی اسرائیل سر زد پذیرفتن متهم این حادثه به عنوان اسیری که گویی آزاد شده بود و این اقدام کاملا ناشایست و غیرقابل قبول است.

وی در ادامه افزود: بهتر بود اسرائیل با این قضیه به صورت دیپلماتیک برخورد کند. قانونی که دولت اردن را مجبور به اجازه دادن به خروج این متهم از کشور کرد همان قانونی است که به ما اجازه می‌دهد حقوق خود را به دست آوریم. ما درخصوص این پرونده کوتاه نخواهیم آمد و خون شهروندان اردنی برای ما بسیار ارزشمند است.

پیشتر در جریان وقوع یک حادثه در اطراف رژیم صهیونیستی واقع در امان نگهبان این سفارتخانه به سمت دو شهروند اردنی شلیک کرده و هر دوی آنها را به قتل رساند که این مساله باعث به وجود آمدن تنش دیپلماتیک میان دو دولت شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین