|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
در این نشست مقرر شد، در نیمه دوم مردادماه جاری ، نشست هم اندیشی طراحان و تولیدکنندگان لباس با بخش های تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار و زمینه تدوین استانداردهای سایز بندی و حلال فرآهم آید.
 در دیدار دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران ،زمینه همکاری مشترک بین دو مجموعه در موضوعات استاندارد سایز بندی و استاندارد حلال بررسی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد؛ عصر روز دوشنبه، حمید قبادی دانا در نشستی با مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران درباره همکاری مشترک این دو مجموعه در زمینه استاندارد سایز بندی و لباس حلال به بحث و گفت و گو پرداختند.

قبادی دانا در این نشست یکی از چالش های اساسی در حوزه مد و لباس را بحث سایز بندی دانست و اظهار داشت: تدوین استانداردهای موردنیاز در حوزه سایز بندی امری ضروری است که برای انجام آن از سازمان ملی استاندارد ایران استمداد می طلبیم.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به اهمیت لباس حلال و گردش مالی قابل توجه این صنعت خواستار همکاری سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تدوین استانداردهای حلال در موضوع لباس شد.

سید جمال هادیان، مدیرکل دفتر روبط عمومی و ارتباطات بین الملل با استقبال از پیشنهادهای مطرح شده در این نشست گفت : سازمان ملی استاندارد ایران برای همکاری با نهادهای فرهنگی هنری و تدوین استانداردهای مورد نیاز آمادگی دارد و بزودی شرایط همکاری علمی و فنی کارگروه ساماندهی مد و  لباس را با بخش های تخصصی سازمان برای تدوین استانداردهای مرتبط با سایز لباس با توجه به مقتضایات فرهنگی و بومی ایران و لباس حلال را فرآهم می کند.

در این نشست مقرر شد، در نیمه دوم مردادماه جاری ، نشست هم اندیشی طراحان و تولیدکنندگان لباس با بخش های تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار و زمینه تدوین استانداردهای سایز بندی و حلال فرآهم آید.

در پایان این دیدار، حمید قبادی دانا، دبیرکارگروه مد و لباس کشور با پیوستن به کمپین «#کالای-استاندارد-ایرانی-میخرم » همه مردم ایران را به خرید و استفاده از کالای ایرانی به ویژه پوشاک با کیفیت ایرانی توصیه کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین