|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
همچنین در تولید ناخالص داخلی در بین 22 کشور منطقه ما رتبه چهاردهم را داریم و در بخش جذب سرمایه گذاری خارجی از 182 کشور در جهان رتبه صد و شصت و دوم را دارا هستیم و در حمایت و جذب سرمایه گذاری به نسبت 20 کشور دیگر منطقه رتبه نوزدهم را داریم.
 علی لاریجانی اظهار کرد: در انتخاب وزرا هیچ بده بستانی بین دولت و مجلس نیست و وارد کردن کشور به این حواشی باعث غفلت از موضوعات اصلی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، رئیس مجلس شورای اسلامی که در همایش سراسری هیات‌های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور سخن می‌گفت،‌ تصریح کرد: من در یکی از روزنامه‌ها دیدم که وزرا برای رسیدن به وزارت دست به دامان مجلس و بهارستان شدند و معاملاتی کردند و این اساسا خلاف واقع است. این موضوع بوده است که وزیر موفقی به بنده مراجعه کرده و اعلام کرده که نمی‌خواهد در دولت آینده باشد که آقای هاشمی وزیر بهداشت از این جمله افراد بود،‌ اما اینکه ما توصیه کنیم و معامله‌ای برای انتخاب وزرا باشد وجود ندارد و سطح روابط قوا در جمهوری اسلامی به این سطح نازل نیست.

وی افزود: کشور ما با وجود بسیاری از مشکلات به حواشی سیاسی مشغول است و ذهن مردم و مسئولان درگیری این حواشی است و این باعث می‌شود از اصل جا بمانیم. در حالی که باید از این حاشیه‌ها فاصله گرفت و به مسائل اصلی رسید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارائه آماری از وضع اقتصادی و تولیدی گفت: رتبه رشد ناخالص داخلی ما در منطقه رتبه مناسبی نیست و در دنیا نیز بین 191 کشور صد و هشتاد و چهارم هستیم. همچنین در تولید ناخالص داخلی در بین 22 کشور منطقه ما رتبه چهاردهم را داریم و در بخش جذب سرمایه گذاری خارجی از 182 کشور در جهان رتبه صد و شصت و دوم را دارا هستیم و در حمایت و جذب سرمایه گذاری به نسبت 20 کشور دیگر منطقه رتبه نوزدهم را داریم، چرا که اصل 44 و توجه به بخش خصوصی به درستی اجرا نشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین