|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سیدجلال حسینی حداکثر تا 10 روز دیگر می‌تواند با این تیم تمرین کند.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سیدجلال حسینی حداکثر تا 10 روز دیگر می‌تواند با این تیم تمرین کند.

به گزارش  ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل غیبت کاپیتان این تیم در تمرین امروز اظهار کرد: سیدجلال یک مصدومیت مختصر دارد اما فکر می‌کنم حداکثر تا 10 روز دیگر آماده است. یک کشیدگی سبک دارد که خیلی سخت نیست و مقداری هم احساس درد دارد.

برانکو در ادامه درباره بازی با فولاد هم گفت: تجربه من می‌گوید بازی‌های اول همیشه سخت هستند مخصوصا وقتی شما قهرمان شده باشید. دیدار فصل قبل‌مان با فولاد را به یاد بیاورید که به تساوی یک بر یک رسیدیم. قطعا حریف را دست‌کم نمی‌گیریم و سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

برانکو درباره پرداخت مطالبات بازیکنان توسط باشگاه هم گفت: روز گذشته بازیکنان بخشی از قراردادهای خود را دریافت کردند و کادر فنی هم پول دریافت کرد. باشگاه بخشی از وظایف خود را انجام داده است. وقتی وظایفی درباره بازیکن نسبت به باشگاه رخ می‌دهد من طرفدار باشگاه هستم اما وقتی وظایفی درباره باشگاه نسبت به بازیکنان رخ می‌دهد من طرفدار بازیکنان می‌شوم.

برانکو در ادامه در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران که درباره اظهارات مهدی طارمی پرسید، گفت: من این مسئله را نشنیده‌ام و پیگیری هم نکرده‌ام.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین