|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
مرد جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی زنان را فریب می‌داد و با تهیه فیلم سیاه از صحنه آزار و اذیت آنها، دست به اخاذی از طعمه‌هایش می‌زد.
 مرد جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی زنان را فریب می‌داد و با تهیه فیلم سیاه از صحنه آزار و اذیت آنها، دست به اخاذی از طعمه‌هایش می‌زد.

تحقیقات پلیس فتای استان اصفهان برای دستگیری این مرد با شکایت زن جوانی آغاز شد که مدعی بود مردی قصد اخاذی 15میلیون تومانی از او را دارد. این زن به مأموران گفت: مدتی قبل به عضویت گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی درآمدم. در این گروه با جوانی به نام فرید آشنا شدم که مرتب برایم پیام‌های عاشقانه یا ادبی می‌فرستاد.

رفته رفته شروع به چت کردن با او کردم و در نهایت وی مدعی شد که به من علاقه‌مند شده و خواست که همدیگر را ملاقات کنیم. رفتارش طوری بود که در همان ملاقات اول به او اعتماد کردم و یک روز که مرا به خانه‌اش دعوت کرد پذیرفتم. در آنجا او با فریب و دادن وعده ازدواج مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و من از این ماجرا چیزی به کسی نگفتم.

چند روز که گذشت، درحالی‌که تصور می‌کردم او قصد ازدواج دارد، اما با پیام تهدید‌آمیز وی روبه‌رو شدم. او حتی فیلمی کوتاه برایم فرستاد و متوجه شدم زمانی که مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با استفاده از دوربین مخفی که در خانه‌اش قرار داده بود، از صحنه‌های آزار و اذیت فیلم تهیه کرده است.

مرد جوان تهدید کرد که اگر 15میلیون تومان به حسابش واریز نکنم، فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. زن جوان ادامه داد: من شوکه شده بودم و از طرفی پولی برای دادن حق‌السکوت به او نداشتم. زندگی‌ام به هم ریخته بود و شب‌ها کابوس می‌دیدم که این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و آبرویم رفته است. در نهایت هم تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس از او شکایت کنم.

این زن تنها شاکی پرونده نبود. چرا که مدتی پس از او، دختری جوان راهی اداره پلیس شد و شکایت مشابهی را مطرح کرد. او نیز همانند شاکی اول فریب حرف‌ها و وعده‌های مرد جوان را خورده و در دام سیاه او گرفتار شده بود. متهم پرونده وی را نیز تهدید کرده بود که اگر 15میلیون تومان به حسابش واریز نکند، فیلمی را که مخفیانه از او تهیه کرده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

درحالی‌که تعداد شاکیان روبه افزایش بود، تیمی از مأموران برای شناسایی و دستیگری مرد شیطان‌صفت وارد عمل شدند. آنها با بررسی‌های تخصصی و کمک شاکیان موفق شدند مخفیگاه این مرد را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
سرهنگ مرتضوی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان این خبر گفت:

متهم که جوانی 23ساله است در ابتدا منکر جرمش شد اما وقتی شواهد و مدارک به‌دست آمده علیه خود را دید به فریب زنان و دختران و فیلمبرداری مخفیانه از صحنه آزار و اذیت آنها اعتراف کرد. او مدعی شد که با این کار قصد داشته علاوه بر اخاذی 15میلیون تومانی از طعمه‌هایش کاری کند که آنها تن به خواسته‌های شومش بدهند.به گفته وی، متهم به فریب 8زن و دختر با این شگرد اعتراف کرد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع : همشهری آنلاین
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین