|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۷۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
زن میانسال متهم به کودک ربایی مدعی شد برای آنکه یوسف ۳ ساله را نجات دهم با خودم به خانه‌ام بردم.
 ساعت 19:30 روز ۲۷ تیر امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فقدان پسربچه ای 5/3 ساله بنام یوسف به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایران مهر ، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود عنوان داشتند: در مورخه 27/04/1396 ، جهت میهمانی به خانه یکی از بستگان خود در خیابان ایران مهر آمدیم؛ حدود 19:00 ، یوسف به تنهایی و در حالیکه کلاه نقابدار قرمز ( طرح مرد عنکبوتی ) به سر داشت ، از خانه خارج شد ؛ چند دقیقه ای از خارج شدن یوسف نگذشته بود که به دنبال آوردنش از خانه خارج شدیم اما او را پیدا نکردیم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی کودک و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دهها دوربین مداربسته متعلق به مراکز تجاری و شعبات بانکی در محدوده محل فقدان یوسف ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر خانم حدودا 40 ساله ای ملبس به مانتو مشکی و با عینک آفتابی شدند که اقدام به تعقیب کودک فقدانی ( یوسف ) کرده بود ؛ در بررسی دقیق تر تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این خانم پس از تعقیب چند صد متری و در حالیکه کسی مراقب یوسف نبوده، دست او را گرفته و در خلاف جهت مسیر منتهی به محل سکونت بستگان یوسف ، بهمراه یوسف محل را ترک کرده است.

همزمان با اقدامات پلیسی، خانواده فقدانی و بستگان آنها نیز تصاویر فقدانی ( یوسف ) را بهمراه شماره تماس خود در محدوده محل ربوده شدن یوسف اطلاع رسانی کرده بودند؛ ساعت 20:00 شامگاه ۱ مرداد خانم ناشناسی طی تماس با خانواده یوسف، به آنها اعلام نمود که یوسف نزد اوست و او قصد بازگرداندن کودک را دارد که بلافاصله موضوع از طریق خانواده یوسف به پلیس اطلاع داده شد؛ سرانجام با شناسایی محل تردد زن ناشناس در خیابان دماوند – محدوده اتوبان امام علی ( ع) ، این خانم ناشناس در حالیکه یوسف را همراه خود شناسایی ، دستگیر و یوسف نیز سالم به خانواده اش تحویل داده شد.

متهم در اظهارات اولیه مدعی شد: آنروز برای انجام مصاحبه کاری به پاسداران رفته بودم؛ حدودا ساعت 19:00 در حال بازگشت به خانه بودم که طفل سه ساله را در حالیکه داشت زیر ماشین می رفت، آواره و سرگردان پیدا کردم؛ فقط به قصد اینکه پدر و مادرش پیدا شده و او را تحویل بدهم و بلایی سر بچه نیاید ، او را با خودم بردم! در آن لحظه به عقل من نرسید که به پلیس اطلاع دهم ! ولی پس از آن منتظر پیدا شدن پدر و مادرش بودم تا اینکه به محض پیدا شدن پدر و مادر بچه ، تصمیم گرفتم تا او را تحویل بدهم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده صبح روزی جاری ( 02/05/1396) جهت صدور قرار قانونی روانه دادسرای امور جنایی تهران بزرگ شد.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین