|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۷۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف محموله سلاح و مهمات در شمال غرب کشور گفت: این محموله برای ایجاد نا امنی در کشور بوده است.
 فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف محموله سلاح و مهمات در شمال غرب کشور گفت: این محموله برای ایجاد نا امنی در کشور بوده است.

سردار قاسم رضایی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرزهای کشور ایران برنامه‌های زیادی برای ارتقاء امنیت اجراشده و می‌شود و این موضوع برای دشمنان و مستکبران خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه مرز ایران بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر است، بیان کرد: نگاه ویژه‌ای در این دولت برای ارتقای مرزداری و مرزبانی وجود دارد و در این راستا اقدامات خوبی انجام‌شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه کشور ما همسایگان اهل تعاملی دارد، تصریح کرد: برخی توطئه‌ها کار مرزبانان را برای حفظ امنیت بیشتر کرده است.

سردار رضایی با تشکر از حمایت‌های دولت درزمینهٔ توجه به تقویت مرزها و مقابله با ناامنی‌ها، بیان کرد: بااین‌وجود می‌طلبد که خدمات به مرزبانان افزایش‌یافته و تجهیزات بیشتری را به آن‌ها تخصیص دهند.

وی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از برنامه‌های ما بوده و در این راستا کشفیات در چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ برابر افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف محموله سلاح و مهمات خاطر نشان کرد: این محموله برای ایجاد ناامنی در کشور بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه برخی افراد قاچاقچیان را کوله بر جلوه می‌دهند، بیان کرد: قاچاقچیان مخل امنیت در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور هستند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین