|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
ولی عهد سابق عربستان در نامه ای که در شبکه های اجتماعی به وی منتسب شده به پادشاه این کشور نسبت به توطئه امارات هشدار می دهد.
 ولی عهد سابق عربستان در نامه ای که در شبکه های اجتماعی به وی منتسب شده به پادشاه این کشور نسبت به توطئه امارات هشدار می دهد.

به نقل از اسپوتنیک، فعالان شبکه های اجتماعی با دست به دست کردن یک نامه منتسب به «محمد بن نایف» ولی عهد سابق عربستان قبل از برکناری اش خطاب به «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور اعلام کردند که در این نامه از «توطئه» «محمد بن زاید» ولی عهد ابوظبی پرده برداشته شده است.

در این نامه که فعالان شبکه های اجتماعی آن را مهم می خوانند «محمد بن نایف» در ابتدا از سیاست «حکیمانه» ملک سلمان در قبال کشور قدردانی کرده و بعد نسبت به توطئه خطرناک کشور امارات و به ویژه ولی عهد ابوظبی هشدارمی دهد وی می نویسد که امارات نقش مهمی در حل اختلافات میان وی و جانشین ولی عهد ایفا کرده و بن زاید برای سوء استفاده از روابط تنگاتنگش با رئیس جمهور آمریکا برای رسیدن به خواسته هایش نقشه می چیند.

«محمد بن نایف» هم چنین تاکید می کند که پادشاه عربستان باید کاملا در قبال این عملکرد امارات هوشیار باشد.در خصوص بحران قطر نیز تاکید می کند امارات از اختلافات قطر با عربستان و بحرین سوء استفاده کرده و پادشاه عربستان باید نسبت به وخیم تر شدن اوضاع هوشیار باشد چرا که اختلافات میان آل زاید و آل ثانی بسیار ریشه دار بوده و عربستان بازیچه ای در دست امارات خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین