|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۷۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
بانک ملت از طریق هلدینگ بهسازان فردا، آمادگی دارد تا ایده های نخبگان را خریداری و آنان را در منافع بلندمدت حاصل از عملیاتی شدن این ایده ها مشارکت دهد.


  تیم ربوکاپ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با بدرقه مدیران ارشد بانک ملت به عنوان حامی اصلی این تیم، به مسابقات جهانی ژاپن اعزام شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی رضا لگزایی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت در مراسم بدرقه دانشجویان عضو تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، که با حضور محمود اخلاقی، معاون مدیرعامل، هادی سپانلو، مدیر امور طرح و برنامه، دکتر مسعود کیماسی رییس اداره کل مدیریت بازاریابی، دکتر علیرضا جلالی، رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک و مسعود نصر اصفهانی، مدیر روابط عمومی این بانک، برگزار شداز اعضای این تیم به عنوان دانشمندان جوان و نخبگان عرصه فناوری اطلاعات نام برد و خطاب به آنان گفت: شما باعث افتخار این مرز و بوم هستید.

وی با بیان این نکته که بانک ملت از سالیان قبل با افتخار در کنار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور داشته و از پروژه های مختلف آن حمایت کرده است، اظهار داشت: این بانک با مجموعه دانشگاه آزاد ارتباطات خوبی دارد و این تعاملات همیشه منشاء خیر و برکت برای هر دو طرف بوده است.

عضو هیات مدیره بانک ملت با تاکید بر این نکته که یکی از استراتژی های اصلی این بانک، توسعه کسب و کار بر محور فناوری های نوین است، ادامه داد: در شرایط کنونی، بانک ها عموما در حوزه فناوری های نوین با هم رقابت می کنند و رقابت در حوزه جذب سپرده و اعطای تسهیلات دیگر برای آنها توجیهی ندارد.



وی، تسهیل در دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانک، خلق ارزش افزوده و افزایش رضایت مشتریان را کلیدواژه های اصلی رقابت خواند و افزود: این کلیدواژه ها متکی بر زیرساخت ها و ابزارهای فناوری نوین است و بانک ملت هم به درستی مبنای کار خود را بر این محور قرار داده است.

لگزایی از نخبگان تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین درخواست کرد تا به عنوان فرهیختگان و دانشمندان جوان، ایده های خود را در راستای کسب و کار صنعت بانکداری بر محور فناوری های نو با این بانک به اشتراک بگذارند.

وی تاکید کرد: بانک ملت از طریق هلدینگ بهسازان فردا، آمادگی دارد تا ایده های نخبگان را خریداری و آنان را در منافع بلندمدت حاصل از عملیاتی شدن این ایده ها مشارکت دهد.

قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مسابقات جهانی ژاپن خوش بدرخشد و خبرهای خوبی را برای مردم ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور به ارمغان بیاورد.

دکتر موسی خانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی با قدردانی از حمایت های بانک ملت، اظهار داشت: ما لحظه به لحظه شاهد حمایت های این بانک بزرگ بوده ایم و تعاملات طرفین سابقه دیرینه دارد.

وی گزینش عبارت" سفیران ملت" را برای اعضای تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، انتخابی باسلیقه خواند و گفت: این دانشجویان سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند که قرار است با ۴۰۰ تیم از دانشگاه های برتر ۵۰ کشور جهان رقابت کنند.

به گفته وی، رقابت با دانشگاه های برتر جهان در زمینه فناوری، نشان دهنده خودباوری و توانمندی نخبگان این مرز و بوم و علایق و حمایت های مسوولان این سرزمین و اهمیت قائل شدن آنان برای مقوله علم و دانش است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، با بیان این نکته که بانک ملت در تمامی فعالیت های علمی، پژوهشی، عمرانی و توسعه زیرساخت های علمی، یار و همراه دانشگاه آزاد قزوین بوده است، گفت: در مقابل این دانشگاه هم آماده است تا به بانک ملت در حوزه نرم افزار و سخت افزار، کمک کند.

دکتر مسعود کیماسی، رییس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت نیز در سخنانی از دانشگاه آزاد قزوین به عنوان یکی از مشتریان خوب و ارزنده این بانک نام برد و اظهار امیدواری کرد که تعاملات میان بانک و دانشگاه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در طول سالیان گذشته تلاش کرده است تا  خدمات شایسته ای را در بستر اینترنت و تلفن همراه به مشتریان ارائه کند، اظهار داشت: جدیدترین خدمت این بانک، نسخه جدید همراه بانک است که از طریق آن، بیش از ۱۰۳ خدمت به مشتریان ارائه می شود که بعضی از این خدمات، در بستر شعبه قابل ارائه نیستند.

به گفته وی، طراحی اپلیکیشن مبتنی برNFC  روی همراه بانک نیز از دیگر خدماتی است که مشتری را از داشتن کارت بانکی برای خرید بی نیاز می کند.

دکتر کیماسی، حمایت از دانشجویان عضو تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد را افتخاری برای بانک ملت برشمرد و گفت: امیدواریم که سفیران خوبی برای کشور و بانک ملت باشید.

در این مراسم، لوح سپاسی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به پاس بلندنظری دست اندرکاران بانک ملت، به نمایندگی از مدیرعامل، به قائم مقام وی اعطا شد.

در پایان مراسم نیز دانشجویان عضو تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با بدرقه مدیران ارشد بانک ملت عازم پیکارهای جهانی ژاپن شدند.
بر اساس این گزارش، کانال سفیران ملت به نشانی
https://t.me/joinchat/AAAAAEIS۵CMGQgVNiO۲Kqg
و صفحه اینستاگرام سفیران ملت به نشانی https://www.instagram.com/safiranmellat/ در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین