|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
بازیکنان ابتدا در سالن وزنه به کار با وزنه پرداختند و در ادامه به زمین چمن آمدند و زیر نظر مارکو بدن‌های خود را گرم کردند.
 تمرین امروز پرسپولیسی‌ها زیر نظر سرمربی این تیم در حالی برگزار شد که سید جلال حسینی با لباس شخصی به محل آمده بود و تمرین نکرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

سید جلال حسینی امروز با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود و همراه سایرین  تمرین نکرد. او پس از دقایقی صحبت با برانکو محل تمرین را ترک کرد.

صادق محرمی که امروز از اردوی تیم ملی امید جدا شده بود مستقیما از فرودگاه به محل تمرین پرسپولیس آمد و در تمرین شرکت کرد. او ابتدا به همراه سایرین در تمرین‌های گروهی حضور داشت ولی در اواخر تمرین به همراه گادوین منشا به دویدن به دور زمین پرداخت.

بازیکنان ابتدا در سالن وزنه به کار با وزنه پرداختند و در ادامه به زمین چمن آمدند و زیر نظر مارکو بدن‌های خود را گرم کردند.

شاگردان برانکو در ادامه به مرور کارهای بدنسازی پرداختند و سپس زیر نظر برانکو کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

امروز حدود ۱۰۰ هوادار تمرین پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

در اواخر تمرین امروز تعدادی از هواداران که با شعارهای تمسخرآمیز بازیکنان را خطاب قرار می‌دادند، با یک لیدر درگیری لفظی پیدا کردند. این لیدر پرسپولیس که از شعارهای برخی از هواداران ناراحت شده بود، به سمت آن‌ها رفت و دلیل این گونه شعارها را پرسید. یکی از هواداران خطاب به این لیدر گفت: من استقلالی‌ام ولی برای تشویق پرسپولیس به اینجا آمده‌ام. در نهایت با دخالت عوامل حراست ورزشگاه این غائله خاتمه یافت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین