|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۷۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که با این حساب چرا همچنان نگرانی از فتنه وجود دارد، گفت: چرا که فتنه‌گران هنوز در عرصه حضور دارند و آن‌هایی که می‌خواهند در مردم استفاده ابزاری کنند، فتنه‌گر هستند.
 نماینده اصولگرای قم با تشریح ویژگی‌های مدنظر اصولگرایان مجلس برای تشکیل کابینه اعلام کرد که اعضای دو فراکسیون نمایندگان ولایی و روحانیت اقداماتی به‌منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد شاخصه‌های لازم به کابینه انجام خواهند داد و از حضور چنین افرادی در دولت که کار را خراب می‌کنند، ممانعت خواهند کرد.

 مجتبی ذوالنوری با اشاره به ادامه رایزنی‌ها با رییس‌جمهوری درخصوص تشکیل کابینه دوازدهم اعلام کرد: همه نمایندگان مجلس فارغ از گرایش‌های سیاسی خود در جهت تشکیل کابینه‌ای کارآمد و منسجم تلاش خواهند کرد و اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی و روحانیت نیز در این راستا فعال خواهد بود.

نماینده عضو جبهه پایداری قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره خطوط قرمز سیاسی فراکسیون نمایندگان ولایی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: اولاً معتقدیم وزرای پیشنهادی باید متدین و متقی باشند؛ چرا که اگر کسی خداناظری و خداترسی نداشته باشد به مردم هم خیانت خواهد کرد.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس دهم در پاسخ به سوالی درباره برخی اختلاف‌نظرها درباره حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ و این‌که باتوجه به طرح صریح دیدگاه مردم در میتینگ‌های انتخاباتی، آیا نباید این خواسته‌ها و مطالبات در کابینه محقق شود، گفت: واقعیت این است که اگر کسی به نتیجه انتخابات سال ۸۸ معترض باشد، فتنه‌گر نیست و ما معترضان به نتیجه انتخابات را فتنه‌گر نمی‌دانیم. به‌عنوان نمونه این‌که بپرسند آیا جمعیت چند ده هزار نفری که با حضور در خیابان آزادی اعلام اعتراض کردند، فتنه‌گر هستند؟ ما می‌گوییم خیر! ما می‌گوییم کسانی که قانون‌شکنی و هنجارشکنی کردند، نمی‌توانند منافع مردم را تامین کنند؛ چرا که با خر غصبی نمی‌توان به زیارت خانه خدا رفت. با خلاف قانون نمی‌توانید به نفع مردم کار کنید.

او گفت: مملکت قانون دارد و همه باید تمکین کنند و ما به کسانی که بی‌مورد مردم را تحریک کرده، ساز و کار قانون را زیر پا گذاشتند و علی‌رغم ورود بیگانگان همچنان بر مسیر خود پافشاری کردند، می‌گوییم فتنه‌گر! همان مردم وقتی متوجه شدند، سندی برای تقلب در انتخابات وجود ندارد، به میدان آمده و 9دی را خلق کردند.

فتنه‌گران اطراف روحانی فعالیت می‌کنند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که با این حساب چرا همچنان نگرانی از فتنه وجود دارد، گفت: چرا که فتنه‌گران هنوز در عرصه حضور دارند و آن‌هایی که می‌خواهند در مردم استفاده ابزاری کنند، فتنه‌گر هستند.

ذوالنوری در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا حضور این افراد تا حدی گسترده است که احتمال ورودشان به کابینه نیز وجود دارد، گفت:‌ اساساً معنای «نفوذ» همین است. ما کسانی را داشتیم که هرگز اعلام برائت صریح از فتنه و فتنه‌گران نکرده و اکنون نیز اطراف آقای روحانی فعالیت می‌کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین