|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
در این گشت تعزیراتی 2200 لیتر انواع آب میوه غیرمجاز در پنج حجره کشف شد که به صورت غیر بهداشتی تولید و افراد فاقد مجوز مبادرت به این کار می‌کردند که متعاقب این گشت تعزیراتی، این آب میوه‌ها معدوم و یک دستگاه آب میوه گیری ضبط و یک حجره هم پلمپ شد.
 رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف 2200 لیتر آب میوه غیرمجاز شامل آب لیمو، آب آلبالو، آب زرشک، آب انار و آبغوره در پنج حجره میدان مرکزی میوه و تره بار تهران خبر داد.

به نقل از صدا و سیما، بهمن حسن بیگی گفت: نظر به گزارش ارسالی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر استفاده از دستگاه‌های غیربهداشتی برای گرفتن انواع آب میوه و همچنین وجود آلودگی‌های میکروبی در این فرآورده‌ها، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به اتفاق کارشناسان بهداشت و دستگاه‌های نظارتی در میدان مرکزی میوه و تره بار حضور یافت.

وی گفت: در این گشت تعزیراتی 2200 لیتر انواع آب میوه غیرمجاز در پنج حجره کشف شد که به صورت غیر بهداشتی تولید و افراد فاقد مجوز مبادرت به این کار می‌کردند که متعاقب این گشت تعزیراتی، این آب میوه‌ها معدوم و یک دستگاه آب میوه گیری ضبط و یک حجره هم پلمپ شد.

حسن بیگی افزود: با توجه به اینکه طرح ضربتی مبارزه با متخلفانی که بهداشت و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند از روز گذشته آغاز شده است، تلاش خواهد شد این نظارت‌ها به گونه‌ای ادامه پیدا کند تا مواد غیربهداشتی و غیرمجاز در میدان مرکزی میوه و تره بار به طور کامل جمع آوری شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین