|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
این احتمال وجود دارد زیرا هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که چه کسی را در این پست به بازی بگیریم. تا فردا مشخص می‌شود که چه کسی باید به عنوان دفاع میانی ما بازی کند.
 سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:فکر نمی‌کنم استقبال هواداران در هفته دوم به نتیجه دیدار هفته اول ما ربط داشته باشد.

حیی گل‌محمدی در ابتدای تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش گفت: روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و دیدار تدارکاتی مقابل گسترش فولاد انجام دادیم، پیشرفت خوب ما را نشان داد. هرچند که در آن دیدار عارف آقاسی مصدوم شد و هفته‌های اول نمی‌تواند ما را همراهی کند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. به مرور زمان شرایط‌مان بهتر می‌شود. چند روزی که تا با بازی با استقلال خوزستان فرصت داریم بیشتر روی ضربات ایستگاهی و تاکتیکی تمرکز کرده‌ایم تا خود را برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال خوزستان آماده کنیم.

او درباره استفاده از سینا عشوری در پست دفاع میانی بیان کرد: این احتمال وجود دارد زیرا هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که چه کسی را در این پست به بازی بگیریم. تا فردا مشخص می‌شود که چه کسی باید به عنوان دفاع میانی ما بازی کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره میزان آمادگی‌ای که مورد انتظارش بود تصریح کرد: روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. فکر می‌کنم بازیکنانم از شرایط تمرینی دور بودند ولی تا رسیدن به شرایط آرمانی، دو، سه هفته دیگر کار خواهیم داشت. آمادگی در حین مسابقه‌ها و در هفته‌های ابتدایی ایجاد می‌شود و فکر می‌کنم دو، سه هفته کار داشته باشیم تا به روند مورد انتظارم برسیم.

گل‌محمدی در مورد سفر به اهواز و آمادگی برای دیدار مقابل استقلال خوزستان توضیح داد: ما سه‌شنبه صبح تمرین خواهیم کرد و عصر به سمت تهران می‌رویم. سپس یک جلسه تمرینی در تهران خواهیم داشت و چهارشنبه شب به سمت اهواز پرواز خواهیم کرد. در اهواز نیز یک جلسه تمرینی برگزار خواهیم کرد و سپس آماده مقابله با خوزستانی‌ها خواهیم شد.

او درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: هفته‌های ابتدایی همیشه کار سخت است. به دلیل وجود کارهای بدنسازی، همه تیم‌ها کمی مشکل خواهند داشت زیرا از شرایط مسابقه دور بوده‌اند. این سختی برای همه تیم‌ها است اما مشکلی که فکر می‌کنم به آن بربخوریم، گرمای هوا است. امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. انگیزه بازیکنان بسیار زیاد است و من آن را در تمرین‌ها و بازی‌های تدارکاتی دیده‌ام. من به این بازیکنان امیدوارم. هرچند که مشکلات زیادی داریم اما فکر می‌کنم با غیرتی که بازیکنانم دارند می‌توانیم این هفته‌ها را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تراکتورسازان درباره کار کردن دوباره با جوانان گفت: این که از چه نوع بازیکنان جوانی استفاده کنیم بسیار مهم است. فکر می‌کنم در این مدتی که این جوانان در باشگاه کار کرده‌اند، آن طور که باید یک جوان کار کند، کار نکردند و از این شرایط دور بودند ولی درصد زیادی از موفقیت آن‌ها به خودشان بستگی دارد که بتوانند با انگیزه کار کنند و بتوانند از فرصت‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود استفاده کنند. بارها گفته‌ام که باید لیاقت‌شان را نشان دهند. اگر کیفیتی داشته باشند، در مسابقه‌ها مشخص خواهد شد.

او در پایان درباره تاثیر نتیجه دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در دیدار هفته دوم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس توضیح داد: فکر نمی‌کنم استقبال هواداران در هفته دوم به نتیجه دیدار هفته اول ما ربط داشته باشد. هواداری که تیمش را دوست داشته باشد تحت هر شرایطی برای حمایت، به ورزشگاه می‌آید. به خصوص شرایط ما که خاص‌تر از سایر تیم‌ها است. مطمئنم هواداران ما را تنها نمی‌گذارند و دل‌خوشی و پشت‌گرمی ما همین هواداران هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین