|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
مشاور وزیر بهداشت تصریح کرد: مترو مکلف شده تا علاوه بر دادن پایگاه، به چند بیمارستان تخصصی تروما در کشور نیز رمپ اختصاصی دهد.
 سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: مترو مکلف شده تا علاوه بر دادن پایگاه، به چند بیمارستان تخصصی تروما در کشور نیز رمپ اختصاصی دهد.

به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از ٢٠٠ دستگاه موتورلانس (موتور آمبولانس) با اشاره به تحقق هدفی دیگر در حوزه سلامت به همت وزارت بهداشت، اظهار کرد: موتورلانس‌ها چند ماهی است که وارد کشور شده و در گمرک متوقف شده بود. با پیگیرى وزیر بهداشت و گرفتن ٢ مصوبه از هیات مربوطه این دستگاه‌ها آزاد شد.

وی با بیان اینکه برای شهرهای بزرگ کشور ٤٠٠ موتورلانس دیگر نیاز است، افزود: تهران اولین شهری است که با تمام دنیا از لحاظ وجود موتورلانس قابل قیاس است. تاکنون ٣٢ پایگاه هوایی راه اندازى شده که به جد به دنبال گسترش آن هستیم. از طرفی راه اندازى پایگاه‌های زیر زمینی نیز پیگیر می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت تصریح کرد: مترو مکلف شده تا علاوه بر دادن پایگاه، به چند بیمارستان تخصصی تروما در کشور نیز رمپ اختصاصی دهد.

وى با اشاره به سازمان شدن اورژانس کشور بادآور شد: امیدواریم با حمایت وزیر بهداشت خدمات رفاهی به نیروهای اورژانس گسترش یابد.

سرپرست اورژانس کشور از نامه نگاری به قرارگاه ثارالله، پدافند غیرعامل، شوراى شهر و مقام معظم رهبرى به منظور بهره‌بردارى از پایگاه قلعه مرغی برای دسترسی همه جانبه و راه اندازى بیمارستان صحرایی در تهران خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین