|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
در اجرای این طرح مساله اول ما، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در محلات تهران بود که طی24 ساعت گذشته در این زمینه 86 نفر دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی پایتخت ظهر امروز از کشف هفت تن مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای امسال، انهدام 15 باند مواد مخدر و اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و مواد فروشان، خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارحسین ساجدی نیا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهر تهران، بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی که از قبل انجام داده بودیم این طرح ها بنا به خواست مردم عزیزمان در 24 ساعت گذشته اجرا شد و به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیدیم.

وی افزود: در اجرای این طرح مساله اول ما، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در محلات تهران بود که طی24 ساعت گذشته در این زمینه 86 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به همکاری خوب شهروندان در دستگیری اراذل و اوباش و ادامه این اقدامات، اظهار کرد: در بحث مواد مخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی این طرح در 140 نقطه از نقاط آلوده شهر تهران که از قبل رصد شده بود اجرا و حدود 600 نفر دستگیر شدند که غالبا خرده فروشان مواد مخدر بوده و مقادیری مواد افیونی از این افراد کشف شده است .

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار بوده و عزممان را جزم کرده‌ایم که نقاط آلوده سطح تهران را به طور کامل پاکسازی کنیم، از شهروندان خواست که هر نقطه آلوده‌ای که درمحله خود مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ما اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند قطعا ما برخورد خواهیم کرد.

ساجدی نیا بیان کرد: در سال‌های گذشته بیش از 350 نقطه در سطح تهران به عنوان نقطه آلوده بود که اکنون می‌توانیم ادعا کنیم با اجرای این طرح‌ها این نقاط به 140 نقطه کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کشفیات پلیس پایتخت در چهار ماهه گذشته نزدیک به هفت تن مواد مخدر بوده و در این رابطه 15 باند منهدم شده، عنوان کرد: این طرح یکی از بهترین طرح‌هایی بوده که در چند سال اخیر به اجرا درآمده و اقدام امروز هم کاری پیوسته است که قطعا به نتایج بهتری خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین