|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۷۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
اگر همه مسلمانان متحد باشند و بتوانند در کنار هم مبانی دینی و معارف الهی را ترویج دهند، قطعا می‌توان شاهد پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی در مسائل مختلف بود.
 آیت‌الله علوی گرگانی گفت: مسئولان خود را جدای از بزرگان دین و مراجع تقلید ندانند و همراه آنها باشند.

 آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر دوشنبه (2 مرداد) در دیدار با اعضاء ستاد برگزاری جشن‌های دهه کرامت با بیان اینکه رسول‌الله (ص) بر دو مسئله تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و پیروی از این بزرگواران به مسلمانان تاکید کردند، گفت: پیروی کردن در حقیقت به معنای رعایت کردن حقوق این بزرگواران است.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق رعایت حقوق اهل بیت(ع)، گرامیداشت یاد و نام آنان و دهه کرامت است، بر وحدت و هم‌افزایی همه مسئولان فرهنگی در برگزاری هرچه بهتر این دهه تاکید کرد.

این مرجع تقلید عنوان کرد: اگر همه مسلمانان متحد باشند و بتوانند در کنار هم مبانی دینی و معارف الهی را ترویج دهند، قطعا می‌توان شاهد پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی در مسائل مختلف بود.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که مسئولان خود را جدای از بزرگان دین و مراجع تقلید ندانند و همراه آنها باشند افزود: دیدار و همنشینی با بزرگان دین باعث تعالی روحی و ارتقاء معنویت خواهد شد و در عین حال با هم افزایی بهتر می‌توان بر مشکلات پیروز شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین