|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۷۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
همچنین رئیس جمهور اعلام کرد که جایگاه جوانان در کابینه جدید پر رنگتر خواهد بود و همچنین بانوان نیز در کابینه حضور خواهند داشت، اما حضور بانوان به معنای وجود زن وزیر نیست.
 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد وزراء دولت یازدهم در کابینه جدید هم حضور دارند.

روح الله حضرت پور  با اشاره به دیدار اعضای هیات رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی با رئیس جمهور گفت: این دیدار با محوریت تعیین کابینه جدید و همچنین شاخص های وزراء مورد تایید مجلس با حضور رئیس جمهور منتخب مردم برگزار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار رئیس جمهور خبر داد که قریب به 50 درصد کابینه یازدهم در کابینه دوازدهم نیز حضور خواهند داشت.

حضرت پور تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور اعلام کرد که جایگاه جوانان در کابینه جدید پر رنگتر خواهد بود و همچنین بانوان نیز در کابینه حضور خواهند داشت، اما حضور بانوان به معنای وجود زن وزیر نیست.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این جلسه در خواست نمایندگان از رئیس جمهور حل و فصل سریعتر موضوع موسسات مالی بود که رئیس جمهور اعلام کرد که موضوع بیکاری، بانکها، صندوق بازنشستگی و محیط زیست از مهم ترین اولویت های دولت جدید خواهد بود.

 در این نشست روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در سخنانی از رئیس جمهور خواست که نسبت به موضوع احیاء دریاچه ارومیه توجه بیشتری داشته باشد و همچنین با توجه به پتانسیل های نخبگان منطقه آذربایجان از این افراد در کابینه دوازدهم استفاده کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین