|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۷۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: فردی که با برادر معتادش حین مصرف موادمخدر، درگیر و وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
 پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: فردی که با برادر معتادش حین مصرف موادمخدر، درگیر و وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 21 و 30 دقیقه بیست و هشتم تیر امسال تکنسین های اورژانس تهران جوانی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته بود را به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل کردند اما با توجه به شدت جراحات، بهرام ( 28 ساله ) جان باخت.

براساس این گزارش با اعلام خبر مرگ بهرام به مأموران انتظامی حاضر در بیمارستان، تحقیقات اولیه از همراهان متوفی انجام شد؛ برادر مقتول بنام «مصطفی» (30 ساله) اظهار داشت: بهمراه برادرم در نزدیکی محل سکونتمان واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر قدم می زدیم که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت به قصد زورگیری به سمت ما حمله ور شده و بهرام که در برابر آنها مقاومت کرد مورد اصابت ضربات چاقوی آنها قرار گرفت.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش آفتاب، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد که در محدوده زمانی ساعت 21 تا 22 گزارشی مبنی بر زورگیری منجر به ضرب و جرح به کلانتری 171 مصطفی خمینی اعلام نشده اما در همان ساعت و تاریخ، گزارش نزاع و درگیری خانوادگی دقیقا به نشانی محل سکونت مقتول و برادرش واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر به کلانتری اعلام شده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات از خانواده مقتول بویژه برادرمقتول در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، برادر مقتول همچنان همان اظهارات اولیه اش مبنی بر زورگیری از وی و برادرش را مطرح می کرد اما در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و عنوان داشت که برادرش توسط وی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

برادر مقتول پس از اعتراف به قتل برادرش گفت: وقتی وارد خانه شدم با برادرم که در حال مصرف مواد مخدر بود درگیر شدم و وی شروع به فحاشی کرد، من نیز با چاقوی آشپزخانه چندین ضربه به بهرام زدم و بروی زمین افتاد؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردیم اما پس از چند ساعت فوت کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، درمورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین