|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۷۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به روانسازی ترافیک کرده و تکنیسین‌های اورژانس نیز با بررسی علائم حیاتی موتور سوار، مرگ راکب 21 ساله موتورسیکلت را به دلیل شدت جراحات وارده تأیید و اعلام کردند.
 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک موتورسیکلت با سواری پژو و کامیونت در بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی  با بیان اینکه حوالی ساعت 12:30 امروز یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه صیاد شیرازی در حال حرکت بود که قبل از بزرگراه صدر از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد کرده و پس از آن نیز با یک کامیونت برخورد کرد، اظهار کرد: در پی این حادثه عوامل راهور و اورژانس در محل حاضر شدند.

وی گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به روانسازی ترافیک کرده و تکنیسین‌های اورژانس نیز با بررسی علائم حیاتی موتور سوار، مرگ راکب 21 ساله موتورسیکلت را به دلیل شدت جراحات وارده تأیید و اعلام کردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت این حادثه توضیح داد: کارشناسان پلیس راهور تغییر مسیر ناگهانی از سوی موتورسیکلت را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین