|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
براساس اطلاعات به دست آمده هر سه مفقود این حادثه مرد هستند که برهمین اساس تیم‌های جست‌و‌جو و نجات هلال احمر از هوا و زمین کار تجسس برای یافتن سه مفقود این حادثه را آغاز کردند.
 سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه جستجو برای یافتن سه مفقود حادثه چال کندی خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر  در مورد آخرین وضعیت سه مفقود حادثه چال کندی اظهار کرد: از صبح امروز 7 تیم امدادی هلال احمر عملیات جستجوی مفقودان چال کندی را آغاز کرده‌اند و امیدواریم تلاش این ماموران نتیجه بخش باشد.

وی افزود: براساس اطلاعات به دست آمده هر سه مفقود این حادثه مرد هستند که برهمین اساس تیم‌های جست‌و‌جو و نجات هلال احمر از هوا و زمین کار تجسس برای یافتن سه مفقود این حادثه را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد: شب گذشته عملیات جستجوی هوایی در مسیر رودخانه دز برای یافتن سه گردشگر مفقود به دلیل تاریک شدن هوا متوقف شده بود که از صبح امروز مجددا آغاز شد.

به گزارش آنا، ۱۹نفر از طبیعت گردان شهر اهواز در قالب تور طبیعت مهربان اهواز ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته گذشته سوار بر تیوپ‌ها از منطقه کول خرسان شروع به حرکت کردند که بعد از طی مسافتی پس از برخورد با صخره در گرداب گیر افتاده و تعدادی از طبیعت گردان غرق شدند. عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان همچنان ادامه دارد.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین