|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
معاون فرماندار دزفول آخرین وضعیت گردشگران حادثه دیده رودخانه دز را تشریح کرد و گفت: ۱۳ نفر از افرادی که عصر پنجشنبه دچار حادثه غرق شدگی شده بودند، نجات یافتند.
 معاون فرماندار دزفول آخرین وضعیت گردشگران حادثه دیده رودخانه دز را تشریح کرد و گفت: ۱۳ نفر از افرادی که عصر پنجشنبه دچار حادثه غرق شدگی شده بودند، نجات یافتند.
 
امیر عیسی زاده اظهار کرد: تعداد گردشگرانی که از اهواز و در قالب تور به منطقه چال کندی دزفول سفر کرده بودند ۱۹ نفر بودند که با راننده ۲۰ نفر شده اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۳ نفر با کمک مردم، نیروهای امدادی و آتش نشانی نجات یافته و هم اکنون در بیمارستان دزفول تحت درمان و استراحت هستند.

معاون فرماندار دزفول حال عمومی ۱۳ حادثه دیده رودخانه دز را که در بیمارستان بزرگ دزفول بسر می برند خوب گزارش کرد و گفت: اجساد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از رودخانه خارج شده و از سرنوشت چهار نفر دیگر تا کنون اطلاعی در دست نیست.

عیسی زاده عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر مشاهده سه نفر از این گروه گردشگر در کوه های مشرف بر رودخانه دز در اطراف منطقه چال کندی ساعتی پیش گروه های امداد و نجات هلال احمر دزفول به محل اعزام شدند.

وی گفت: گروه های امداد و نجات از هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی به امید زنده پیدا کردن چهار گردشگر مفقودی به منطقه اعزام شده و جستجو برای یافتن این افراد را آغاز کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول افزود: این افراد در قالب یک تور گردشگری غیر مجاز به دزفول سفر کرده اند که دستگاه قضایی با عوامل این تور فاقد مجوز قطعا برخورد می کند.
 یک گروه گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آنها غرق شدند. منطقه گردشگری چال کندی در بالادست رودخانه دز در فاصله ۱۵ کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است که شنا کردن در این منطقه به دلیل عمق زیاد رودخانه و شدت جریان آب و نیز وجود گرداب بسیار خطرناک است.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اسامی حادثه دیدگان تور گردشگری چال کندی دزفول را اعلام کرده است:

افراد نجات یافته: محمدعلی عظیمی فر، طیبه گل گلی، یاسین امیری، روزبه دهقانی، شراره پهلوانی، عیسی امیری، پریسا خورشیدی، حمیدرضا خورشیدی، غزال خدادادی، پویا خدادادی، افشین کاویانی و محمد مهدی پارسایی

فوت شدگان: سارا عظیمی فر و مانی کلانتر و اسامی چهار مفقود این حادثه مریم زنگنه، محمدرضا پیرمحمدی، محمود مهربان فر و حسن (محمود) غلام نژاد است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین