|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
در پی انتقاد سردار آزمون از واكنش عجيب اميرحسين مقصودلو نسبت به مرگ دردناك آتنا اصلانی، خواننده مذكور پست های توهين آميزی را عليه ستاره تيم ملی منتشر كرد.
 در پی انتقاد سردار آزمون از واكنش عجيب اميرحسين مقصودلو نسبت به مرگ دردناك آتنا اصلانی، خواننده مذكور پست های توهين آميزی را عليه ستاره تيم ملی منتشر كرد.

پس از مرگ دردناک آتنا اصلانی کودک هفت ساله ای که به شکل ناجوانمردانه ای به قتل رسید امیرحسین مقصودلو در پستی اینستاگرامی به اظهار نظر در خصوص این فاجعه پرداخت و کوتاهی پدر و مادر و همچنین نداشتن حجاب کودک ۷ ساله را عامل اصلی این جنایت قلمداد کرد و به طرفدارانش توصیه کرد برای در امان ماندن از خطر حتماً از حجاب استفاده کنند.



این اظهار نظر عجیب انتقادات بسیاری را در فضای مجازی حتی در میان چهره های مطرح به همراه داشت. سردار آزمون هم در واکنش به ادعای مقصودلو (ملقب به تتلو) در اینستاگرام متنی را منتشر کرد که در بخشی از آن چنین آمده است: "من به عنوان ترکمن که ترک و ترکمن یکی هستش واقعاً از قتل آتناجان ناراحت شدم و دلم شکست. ولی شما که میگین ترک غیرتی‌ام چطوری می‌گی به خاطر بی حجابی اینجوری شده... غیرت رو باید از شماها یاد گرفت!".


 
در پی انتقاد سردار آزمون خواننده مذكور پست های توهين آميزی را عليه ستاره تيم ملی منتشر كرد و آشكارا او را بی‌غيرت خواند. مقصودلو در يكی از چندين پست بی‌شرمانه‌ای كه عليه گلزن اول تيم ملی ايران منتشر كرد نوشت: «دقیقا چون ترک باغیرتم می گم حجاب! تو حتما نه ترکی نه غیرت داری! یه روز نمیشه از دست اینا سالم زندگی کرد. اما خاک برسرت که بازیکن تیم‌ملی هستی! خاک برسرت. زر نزنی نمیگن لالی بی غیرت...! مطمئن باش به زودی طبیعت تمام استعدادتو به خاطر بی غیرتی میگیره ازت.»



به گزارش 11نیوز، آزمون هم در واكنش به حملات مجازی تتلو و طرفدارانش تنها به انتشار يك عكس هدفمند در اینستاگرام بسنده كرد. او در اين عكس در حالی كه کنار بهزاد لیتو، رپر مطرح زيرزمينی (كه از قضا تتلو و طرفدارانش اصلاً رابطه خوبی با او ندارند) ايستاده و با انگشت اشاره و لبخندی موزيانه آنان را به سكوت دعوت می‌كند.



آخرین پست توهین آمیر تتلو هم به قرار زیر است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین