|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
نشست خبری سوپرجام فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که علی کریمی در آن غیبت داشت و سرمربی پرسپولیس از انگیزه‌های تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در ابتدای فصل هفدهم خبر داد.
 نشست خبری سوپرجام فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که علی کریمی در آن غیبت داشت و سرمربی پرسپولیس از انگیزه‌های تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در ابتدای فصل هفدهم خبر داد.

برانکو ایوانکوویچ که به عنوان قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد، از انگیزه‌های شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و با احترام به نفت تهران به عنوان رقیب تیمش، شرایط سرخپوشان را پیش از این دیدار تشریح کرد.

سرمربی کروات سرخپوشان در ابتدای صحبت‌هایش درگذشت پدر سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ را به او تسلیت گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت تمام دوستان. متاسفانه این گردهمایی مصادف شد با درگذشت فوت پدر فتاحی و جا دارد تسلیت بگویم اما زندگی همچنان جریان دارد.

سوپرجام بهترین مقدمه شروع فصل است
هم شما و هم طرفداران منتظر هستند هر چه زودتر فصل شروع شود. فصل در واقع از فردا شروع می شود. در همه جای دنیا سوپرجام برگزار می شود و این بهترین مقدمه برای شروع فصل است. خوشحال هستیم که توانستیم یک پای این مسابقه باشیم چون بهترین قهرمانی فصل را کسب کردیم. با نفت بازی داریم. تیمی که در 4 -5 سال اخیر در رده بالای جدول قرار داشته، با مربی جدید که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

کریمی سخت‌ترین کار را انتخاب کرده است
به عنوان مربی و ورزشکار خیلی خوشحالم که ایشان به عنوان اسطوره فوتبال ایران، دانش و تجربه را خود که در تیم‌های مطرح دنیا کسب کرده در اختیار فوتبال ایران قرار می‌دهد. آقای علی کریمی سخت ترین کار در فوتبال را در نظر گرفته و آن این است که رهبر و مربی یک تیم باشد و دانش خود را به فوتبالیست‌های ایرانی منتقل کند.

از بازی سوپرجام می‎ترسم
اطلاعات مختلفی از نفت به گوش می‌رسد. واقعیت این است که مشکلات زیادی دارند و کادرفنی‌شان کاملا تعویض شده و بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته اما باور کنید که من تجربه زیادی دارم. دیروز به بازیکنانم گفتم و امروز اینجا می‌گویم، علیرغم اینکه ما تیم بهتری و قهرمان کشور هستیم و از آن نقش قهرمانی هرگز عقب نخواهیم کشید و می‌خواهیم در ابتدای فصل با کسب یک قهرمانی جدید هواداران را خوشحال کنیم اما خیلی از این بازی می‌ترسم چون تجربه دارم. پارسال هم مقابل قشقایی در جام حذفی بازی را باختیم، این زیبایی و غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال را نشان می دهد. قطعا این پیش بینی هایی که از بازی می‌شود، شاید بخواهد بازیکنانم را فریب دهد. آن چیزی که مطمئن هستم بازیکنان نفت فردا 200 درصد انگیزه خواهند داشت و به تعبیری سرشان را خواهند گذاشت و انگیزه زیادی خواهند داشت ما را غافلگیر کنند. بازیکنانم اما حریف را دست کم نخواهند گرفت. حداکثر توان‌شان را خواهند گذاشت.

هدف امسال ما بیشترین برد و قهرمانی است
ما اهداف مان را مشخص کردیم. آن این است که بردن بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی‌ها. فردا اولین فرصت ماست. من اعتقاد و باور دارم به بازیکنانم. آنها بارها کیفیت خود را نشان دادند و طبیعی است امسال بهترین عملکردشان باید باشد.

کنایه برانکو به استقلال بابت عدم همکاری با تیم امید
گادوین منشا را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت که یک عمل جراحی کوچکی به دلیل عفونت پشت سر گذاشته.

به گزارش ورزش 3؛ صادق محرمی نیز دیگر محروم ما برای این بازی خواهد بود که در اردوی تیم امید است. علیرغم اینکه این بازیکن خیلی برای ما مهم است اما فکر می کنم تیم ملی هم مهم است. برخلاف برخی باشگاه‌ها که بازیکن به تیم ملی ندادند. دیگر بازیکنان همگی در سلامت و آماده این رقابت هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین