|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۷۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
انفجار مهیب کپسول های گاز مایع «ال. پی. جی» در شرکت گاز امیریه اطفاء شد.
 بعد از ظهر پنج شنبه انفجار مهیب کپسول های گاز مایع «ال. پی. جی» در شرکت گاز امیریه حادثه آفرید.

احمد کریمی، در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: انفجار مهیب در شرکت اصلی پخش کپسول های گاز مایع « ال. پی. جی» رخ داده است که در این انفجار تعداد زیادی کپسول منفجر شدند.

وی اضافه کرد: در اثر انفجار کپسول های گاز مایع و پرتاب شدن آن ها به هوا، آتش به دامداری های اطراف این شرکت نیز سرایت کرده و آتش سوزی گسترده ای را رقم زده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار افزود: تمام واحدهای آتش نشانی شهرداری شهریار، با تمام توان در صحنه حاضر بوده و در حال اطفاء حریق هستند.

کریمی از اطفاء حریق توسط ماموران آتش نشانی خبر داد.

هم اکنون محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در محل انفجار حاضر شده و از نزدیک در روند اطفاء حریق قرار گرفته است.

حریق شرکت گاز شهرک «امیریه» برای چندمین بار رخ داده و عدم توجه مسئولین به برچیدن این شرکت باعث اعتراضات بسیار مردم شهرک شده است.

به گفته محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس تعداد ۲ نفر در این انفجار مصدوم شدند.

علت وقوع این انفجار نیز خطای انسانی برآورد شده است.
 
محمد محمودی شاه نشین، بعد از ظهر پنج شنبه با حضور در محل انفجار گاز شرکت گاز مایع «ال. پی. جی» در شهرک امیریه شهریار، در جمع خبرنگاران گفت: خداوند در این حادثه انفجار گسترده واقعا لطف کرد و این حادثه گسترده و بزرگ تنها دو مصدوم داشت.

وی افزود: یکی از این دو مصدوم به بیمارستان منتقل و صورت سرپایی مداوا شد و من در بیمارستان از وی عیادت کردم.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مصدوم دوم این حادثه دارای سوختگی درجه دوم بود، افزود: بنا به اظهار نظر پزشک معالج مصدوم دوم، وی حدود ۲۵ درصد سوختگی داشت و به دلیل عدم وجود واحد سوختگی در بیمارستان امام سجاد شهریار، در حال اعزام به یکی از بیمارستان های سوانح سوختگی تهران است، تا تحت درمان قرار بگیرد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین