|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
به مناسبت سالگرد قطعنامه ۵۹۸ ولایتی متن تقدیر رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیر وقت امور خارجه را در صفحه خود در اینستاگرام خود منتشر کرد.
 به مناسبت سالگرد قطعنامه ۵۹۸ ولایتی متن تقدیر رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیر وقت امور خارجه را در صفحه خود در اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پیام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۹ به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ولایتی وزیر محترم امور خارجه دامت تاییداته
اکنون که جنابعالی پس از توفیق در تلاش‌های فشرده و مجاهدت آمیز در مورد پیشرفت روند صلح با کشور عراق و حفظ حقوق حقهٔ ملت ایران، عازم آن کشور می‌باشید، لازم می‌دانم حق‌شناسی و قدرانی خود را نسبت به یکایک برادران ارجمندی که در وزارت خارجه با تلاش و ابتکار و اخلاص هوشمندانهٔ خود، در یکی از مقاطع حساس و خطیر تاریخ ایران، به ملت و کشور خود خدمتی ماندگار و بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب اداء نمودند، ابراز نمایم و از همهٔ آنان و از جنابعالی که با مدیریتی توانفرسا آن تلاش‌ها را هدایت نموده‌اید تشکر کنم.

امید است این ادای وظیفه مقبول درگاه حضرت احدیت و موجب پاداش الهی باشد، در پایان از نقش عالی و تعیین کننده جناب رئیس جمهور محترم و مدبر کشورمان که بی‌شک به تاییدات الهی مستظهر بوده‌اند صمیمانه تشکر و تقدیر می‌نمایم و امیدوارم وجود با برکت ایشان مشمول لطف حق و دعای حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف بوده باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه‌ای


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین