|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۷۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره ای به عمق 300 متر در منطقه خانری در ایالت هیماچال پرادش در شمال هند 30 کشته و چند مجروح بر جای گذاشت.
 سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره ای به عمق 300 متر در منطقه خانری در ایالت هیماچال پرادش در شمال هند 30 کشته و چند مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا،این حادثه صبح امروز هنگامی که این اتوبوس با 40 مسافر در منطقه کوهستانی در حرکت بود رخ داد.

منابع بیمارستانی حال تعدادی از مصدومان این حادثه را وخیم گزارش و اعلام کردند احتمال افزایش قربانیان این حادثه وجود دارد.

نیروهای پلیس و امداد و نجات برای کمک به مجروحان این حادثه در محل حاضر شده اند.

'ویربادرا سینگ' سروزیر ایالت هیماچال پرادش با ابراز تاسف از بروز این سانحه از مقامات دولتی خواست تمام تلاش خود را برای کمک به مجروحان این حادثه به کارگیرند.

سه ماه پیش نیز براثر سقوط یک اتوبوس به روخانه در منطقه شیملا در ایالت هیماچال پرادش 44 نفر کشته شدند.

جاده های هند که دادگاه عالی این کشور از آنها بعنوان غول های قاتل نام برده ،هر ساعت 17 نفر و روزانه بیش از 400 نفر را به کام مرگ می کشانند.

افزایش تعداد تلفات و حوادث جاده ای در هند باعث شده است که دولت بدنبال انجام اصلاحات در قوانین رانندگی و افزایش جریمه ها برای کاستن از تصادفات و تلفات جاده ای باشد.

دولت از کارخانه های خودروسازی خواسته است ،ضریب ایمنی خودروها را برای کاهش تصادفات افزایش دهند.

هند یکی از کشور های امضا کننده پیمان برزیل در مورد امنیت جاده ها است و بر اساس این پیمان هند متعهد شده است تا سال 2020 آمار تصادفات و مرگ و میر جاده ای را به نصف کاهش دهد.

بیشتر خودروهای حمل و نقل عمومی هند که در مسیرهای بین شهری تردد می کنند دارای استاندارد ایمنی بسیار پائین و فرسوده هستند.

ارزان بودن بلیت یکی از دلایل استقبال گسترده مردم از اتوبوس برای جابجایی در سطح این کشور شده است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین