|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک که ساعت ۹ صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۶ برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
  مجامع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق العاده بانک ملت در روز ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک که ساعت ۹ صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۶ برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره  و حسابرس و بازرس قانونی در زمینه عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵، بررسی و تصویب صورت های مال منتهی به مقطع مذکور، تصمیم گیری در زمینه تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۹۶ و تصویب حق الزحمه آنها، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۹۵ و تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک، از جمله دستورات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت است.

در عین حال، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت نیز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه همان روز( ۳۱ تیرماه ۹۶) با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره، برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری مجامع عادی و فوق العاده بانک ملت، سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه تعیین شده است.

بانک ملت از سهامداران یا نمایندگان قانونی آنان دعوت کرد تا جهت دریافت برگه ورود به جلسه از تاریخ ۲۷ تا پایان وقت اداری روز ۲۸ تیرماه به اداره امور سهام این بانک واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره ۱۴۴۳، ساختمان اداره کل امور مالی بانک ملت، طبقه همکف مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین