|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۶۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
برای تولید ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید این محصول نیز در زمان پیش بینی شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.
 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته و برنامه زمان بندی، تولید خودرو کوئیک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 محمد قربانی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از زمانی که تولد محصول جدید قطعی می شود و تا به تولید برسد، مراحل سفارش گذاری برای تولید قطعات خودروی جدید از سوی این معاونت آغاز می شود و برنامه ریزی برای تولید و حصول اطمینان از ایفای تعهدات فروش انجام خواهد شد و برای هردو محصول کوئیک و ساینا اتوماتیک نیز این اتفاق افتاده است. وی تصریح کرد: فرایند کار تولید کوئیک و محصولات جدید، به صورت کار گروهی است و همه ی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف درگیر پروژه های جدید خواهند بود. قربانی با بیان اینکه ساینا خودرویی است که در حال حاضر در سایپا تولید می شود، گفت: برای تولید ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید این محصول نیز در زمان پیش بینی شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

 وی افزود: خودروسازی یک زنجیره ای از طراحی تا خدمات پس از فروش را شامل می شود و در حوزه طراحی محصول مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، معاونت های مهندسی و پشتیبانی و دیگر واحدهای سایپا تلاش می کنند تا همه نیازها را پیش بینی نموده و بر اساس یک جریان زمانی امکان عرضه خودروهای طراحی شده به بازار را فراهم کنند. معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص نمایشگاه خودرو شیراز گفت: خوشبختانه شاهد حضور پررنگ شرکت های گروه سایپا و استقبال عمومی خوب از نمایشگاه هستیم. قربانی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم شیراز از این نمایشگاه نشان داد که مردم اهل شعر و شعور شیراز با صنعت خودرو عجین هستند و قدر این صنعت را می دانند. وی گفت: تلاش گروه سایپا در این نمایشگاه، عرضه قابلیت ها و توانمندی های مختلف این مجموعه است تا مشتریان و مردم با این توانمندیها بیشتر آشنا شوند.

 قربانی با ضروری خواندن ارتباط دوسویه خودروساز با مشتریان افزود: فرصت های نمایشگاهی اعم از نمایشگاه خودرو شیراز و بقیه استان ها، فرصت های مناسبی برای تحکیم روابط بین خودروسازان و مشتریان بدون حلقه های واسط است که مشتریان می توانند خواسته ها و انتظارات خود را به صورت مستقیم به خودروسازان منتقل و خودروسازان نیز تلاش می کنند تا انتظارات مشتریان را برآورده نمایند. وی با اشاره به حضور در خور شان و پررنگ زیرمجموعه های گروه سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز، از استقبال گرم مردم شیراز و استان فارس قدردانی کرد.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص محصولات آینده سایپا توضیح داد: پروژه های SP0 و SP100 پلت فرم کاملا خاص سایپاست که بر اساس گزارشات متعددی که مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه کرده ، قابلیت تولید خودروهای سدان ، هاچ بک و کراس را خواهند داشت و این یک قابلیت تقریبا" منحصر به فرد سایپا در ایجاد و طراحی پلت فرم است.

منبع:سایپانیوز
   
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین