|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
بایستی رانندگان در صف به طور منظم حرکت کنند و از اشغال چندین خط برای ورود به بزرگراهی دیگر پرهیز کنند، زیرا در غیر این صورت توسط دوربینی که نصب شده است، جریمه خواهند شد و در حال حاضر در چندین بزرگراه، این کنترل در حال انجام و گسترش است.
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با نصب دوربین‌های کنترلی از امروز به بعد رانندگانی که بخواهند از یک بزرگراه به بزرگراهی دیگر وارد شوند و به‌صورت منظم برای ورود به مسیر رمپ اقدام نکنند، جریمه خواهند شد.

به نقل از شبکه خبر، مازیار حسینی افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع در سطح بزرگراه‌ها شاهد بودیم رانندگانی برای ورود به بزرگراه دیگر، از وسط بزرگراه به یکباره تغییر مسیر می‌دهند و همین کار موجب شده است که در بزرگراه‌های اصلی ترافیک سنگینی ایجاد شود، همانند بزرگراه کردستان در مسیر جنوب به همت شرق و یا بزرگراه مدرس برای ورود به همت غرب که برخی از رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: بایستی رانندگان در صف به طور منظم حرکت کنند و از اشغال چندین خط برای ورود به بزرگراهی دیگر پرهیز کنند، زیرا در غیر این صورت توسط دوربینی که نصب شده است، جریمه خواهند شد و در حال حاضر در چندین بزرگراه، این کنترل در حال انجام و گسترش است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: باید به سمت و سوی رعایت مقررات حرکت کنیم، زیرا در این صورت زمان سفر کوتاه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین