|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۶۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
در گروه پتروشیمی، نماد معاملاتی پارسان ( نفت و گاز پارسیان ) با افزایش تقاضا مواجه شد و با حجم معاملات بیش از 13 میلیون برگه سهم ، صف خرید پرحجمی را در قیمت 1861 ريال تشکیل داد.
  مهدی نوروزی در سایت انتخاب نوشت: در پایان معاملات چهارشنبه 28 تیرماه 1396، شاخص کل بورس 427 واحد افزایش داشت و به رقم 80162 واحد رسید.

در این راستا، نمادهای پارسان با 76 واحد ، وغدیر با 57 واحد ، فخوز با 50 واحد بیشترین تاثیر مثبت و بترانس با 11 واحد ، دعبید با 9 واحد ، رانفور با 9 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند . ارزش معاملات در این بازار به رقم تقریبی 272 میلیارد تومان رسید.
 
در بازار فرابورس شاخص کل ( آیفکس )8 واحد افزایش یافت و به رقم 920 واحد رسید . ارزش معاملات در این بازار به رقمی بالغ بر  165 میلیارد تومان رسید.

بیشترین ارزش معاملات امروز به ترتیب متعلق به نمادهای  دقاضی ( داروسازی شهید قاضی ) با رقم تقریبی 60 میلیارد و 800 میلیون تومان ، ارفع ( شرکت آهن و فولاد ارفع ) با رقم تقریبی 8 میلیارد و 700 میلیون تومان ،  کاما ( باما )  با رقم تقریبی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان ، رتاپ ( تجارت الکترونیک پارسیان ) با رقم تقریبی 7 میلیارد و 300 میلیون تومان ، آپ ( آسان پرداخت پرشین ) با رقم تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون تومان ، فخوز ( فولاد خوزستان ) بارقم تقریبی 3 میلیارد تومان است.
 
در بازار چه خبر بود ؟
 
در گروه پتروشیمی، نماد معاملاتی پارسان ( نفت و گاز پارسیان ) با افزایش تقاضا مواجه شد و با حجم معاملات بیش از 13 میلیون برگه سهم ، صف خرید پرحجمی را در قیمت 1861 ريال تشکیل داد.
 
در این گروه ، نماد معاملاتی زاگرس ( پتروشیمی زاگرس ) نیز با اقبال بازار همراه بود و در قیمت 17804 ريال صف خرید کم حجمی راتشکیل داد.
 
در این بین ، نماد معاملاتی وغدیر ( سرمایه گذاری غدیر ) نیز با تقاضای بازار همراه شد و با حجم معاملات بیش از 7 میلیون برگه سهم در قیمت 1100 ريال به صف خرید رسید.
 
در گروه فلزات اساسی ، نماد معاملاتی ارفع ( آهن و فولاد ارفع ) در ادامه افزایش قیمت سهام خود در روزهای اخیر ، بار دیگر با اقبال بازار همراه شد و با حجم معاملات بیش از 28 میلیون برگه سهم در قیمت 3087 ريال به صف خرید رسید.
 
در این راستا ، نماد معاملاتی وتوکا ( سرمایه گذاری توکا فولاد ) با حجم معاملات بیش از 4 میلیون برگه سهم در قیمت 1146 ریال  صف خرید شد.
 
در این گروه نماد معاملاتی فنوال ( نورد آلومینیوم ) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه و تقسيم سود نقدي به تابلوی معاملات بازگشت و در قیمت 1413 ریال ( افزایش بیش از 11 درصدی قیمت ) به صف خرید رسید.
 
در گروه انفورماتیک و فناوری اطلاعات، نماد تازه وارد پرداخت ( به پرداخت ) با تقاضای قابل توجهی در آستانه مثبت قیمت همراه شد.
 
در این گروه حجم معاملات نماد معاملاتی رتاپ ( تجارت الکترونیک پارسیان ) نیز جالب توجه است به نحوی که حجم معاملات این نماد در معاملات امروز به بیش از 19 میلیون برگه سهم رسید.
 
در گروه انبوه سازی ، نماد معاملاتی وساخت با افزایش تقاضا همراه شد و با حجم معاملات بیش از 6 میلیون برگه سهم در قیمت 2978 ريال ، صف خرید پرحجمی را تشکیل داد.
 
در این گروه نمادهای آ س پ و ثامان ( سامان گستر اصفهان ) صف های خرید کم حجمی را تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز نمادهای فنوال و بمیلا به تابلوی معاملات بازگشتند و در مقابل نماد معاملاتي واحدهاي سرمايه گذاري جسورانه رويش لوتوس جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه و نمادهای معاملاتي حق تقدم شركتهاي مارگارين(غمارگح)و پشم شيشه ايران(كپشيرح) با توجه به پايان مهلت پذيره نويسی ، قنیشا با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم ، سشمال به دليل ابهام درارائه اطلاعات متوقف شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین