|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی یک خانواده شاهرودی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
 رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی یک خانواده شاهرودی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ حسین صادقی کاشان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار فیلم و اسم خانوادگی در یک از شبکه های اجتماعی پیام رسان، رسیدگی پرونده در دستور کار کارگاهان پلیس فتا شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به مستندات و ادله های ارائه شده توسط شاکی مشخص شد فرد یا افرادی با بهره‌گیری از یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم کرده است که طی بررسی فنی ادله موجود، متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ صادقی گفت: متهم در زمان حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی با مشاهده مستندات و ادله جمع آوری گردیده لب به اعتراف گشود و با توجه به اینکه همسر دوم شاکی بوده، انگیزه خود را انتقام از رفتارهای نامناسب و بد اخلاقی همسرش بیان کرد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به گستردگی شبکه‌های اجتماعی از شهروندان و کاربران خواست از ارتباط با کاربران ناشناس پرهیز کرده و به اسامی مندرج در سایت‌ها اعتماد نکنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر قریب به اتفاق پرونده‌های مربوط به جرائم فضای مجازی در این استان منجر به کشف شده است افزود: در یک سال گذشته 98درصد پرونده‌های سایبری این استان به کشف حقیقت انجامیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین