کد خبر: ۱۶۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
پرسپولیس بدجوری بر سر دوراهی مانده است؛ یک طرف سوپرجام 30 تیر است و قهرمان شدن در این رویداد که خواسته هواداران است و طرف دیگر شهرآورد آلمان است با درآمد میلیاردی... پرسپولیس هم هر 2 را می‌خواهد.
 پرسپولیس بدجوری بر سر دوراهی مانده است؛ یک طرف سوپرجام 30 تیر است و قهرمان شدن در این رویداد که خواسته هواداران است و طرف دیگر شهرآورد آلمان است با درآمد میلیاردی... پرسپولیس هم هر 2 را می‌خواهد.

یعنی هم دوست دارد به خاطر دل هوادارانش در سوپرجام به میدان برود و قهرمان شود و هم برای رسیدن به درآمد میلیاردی در شهرآورد آلمان بازی کند. پرسپولیس به این درآمد میلیاردی نیاز دارد.

باتوجه به اخطار جدید و جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا که اعلام کرده از این پس باشگاه‌های بدهکار آسیایی به خصوص آن دسته از باشگاه‌ها که در فیفا پرونده مالی باز دارند را از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌گذارد، پرسپولیس ناچار است حداقل در قدم اول پرونده مانوئل ژوزه را ببندد. به زودی حکم ژوزه می‌آید و اگر پرسپولیس پولی برای پرداخت طلب او یا توافق با این مرد پرتغالی نداشته باشد، ناچار است تن به حکم فیفا بدهد و حالا جدا از کسر امتیاز در لیگ برتر، احتمال دارد به دستور AFC از لیگ قهرمانان هم کنار گذاشته شود.

با این حساب پرسپولیس به درآمد شهرآورد آلمان نیاز دارد تا هم دستی به سر و گوش مانوئل ژوزه بکشد (!) و هم در موعد مقرر، از عهده پرداختی‌های اولیه بازیکنان خود بربیاید. سرخپوشانی هم که مخالفت شهرآورد آلمان بودند، با همین تفکر که مبادا از لیگ قهرمانان حذف شویم و پول شهرآورد، قسط اول قراردادمان می‌شود، با این بازی کنار آمده‌‌اند.

پرسپولیس اما اگر قرار باشد به خاطر سوپرجام و قهرمانی در این رویداد که خوشایند هوادارانش است، قید شهرآورد آلمان را بزند، باید دنبال منابع درآمد دیگری برای حل مشکلات باشد، مشکلاتی که پرسپولیس را مصمم کرده با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وارد رایزنی شود و از آنها بخواهد با تغییر تاریخ سوپرجام اجازه بدهند به درآمدزایی‌اش برسد.

به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس تا 9 شهریور فرصت دارد پرونده‌های مالی باز خود را ببندد و از خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا فرار کند. این ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا، البته فقط برای پرسپولیس نیست و تمامی باشگاه‌های آسیایی باید تا روز 9 شهریور بدهی‌های خود را صاف کنند تا از لیگ قهرمانان کنار گذاشته نشوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین