|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۶۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز توضیح داد: این مصدومان برای انجام اقدامات درمانی به چهار مرکز درمانی کوثر ،امام جعفر صادق، باهنر و مدنی منتقل شدند.
 رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس، هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

مهرداد بابایی اظهار کرد: تصادف خاور و مینی‌بوس در روستای رامجین شهرستان ساوجبلاغ که صبح امروز اتفاق افتاد، منجر به واژگونی مینی‌بوس و مصدومیت سرنشینان مینی‌بوس شد.

این مسئول ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. ۲۹ نفر از سرنشینان مینی بوس که عمدتا از اتباع افغان بودند،  زن و دختر بچه و 11 نفر از آنها نیز مرد و پسر بچه بودند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز توضیح داد: این مصدومان برای  انجام اقدامات درمانی به چهار مرکز درمانی کوثر ،امام جعفر صادق، باهنر و مدنی منتقل شدند.

بابایی گفت: سرنشینان این مینی بوس که مصدوم شدند، اکثرا دچار جراحت‌های سطحی بودند و به صورت سرپایی در حال درمان و در اورژانس بیمارستان های مذکور تحت نظر هستند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین