|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۶۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
فرستاده رئیس جمهور روسیه همکاری برجسته و عمیق میان طرف‌های روسی و فلسطینی و تحکیم پیوندهای دوستی میان مردم فلسطین و روسیه را ستود.
 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با فرستادگان روسای جمهور روسیه و آمریکا به بررسی تحولات مساله فلسطین پرداخت.

به نقل از الیوم السابع، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با سرگئی ورشینن، فرستاده رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه گفت که طرف فلسطینی کاملاً آماده همکاری است تا تلاش‌ها جهت تحقق صلح و ثبات بر اساس راهکار تشکیل دو کشور به موفقیت بیانجامد تا اشغال‌گری‌ها پایان یافته و کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی در مرزهای ۱۹۶۷ تشکیل شود.

محمود عباس پنج شنبه شب فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه به خاورمیانه را در جریان آخرین تحولات روند سازش قرار داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت کامل با تمامی اقدامات خودکامانه اسرائیل و تصویب قوانین مغایر با قانون بین‌المللی که هدف از آنها ناکام گذاشتن تلاش‌های آمریکا است، تاکید کرد.

عباس بر تمایل رهبری فلسطین جهت گسترش روابط تاریخی میان فلسطین  و روسیه در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد تا هماهنگی‌ها و رایزنی‌ها میان دو طرف به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

در همین حال، این مسئول روسی بر حمایت کامل کشورش از تمامی تلاش‌ها جهت تحقق صلح و ثبات بر اساس راهکار تشکیل دو کشور و حمایت از تلاش‌های فلسطین تاکید کرد و عباس را در جریان نشست کمیته چهارجانبه صلح که در سطح نمایندگان در شهر قدس برگزار شد، قرار داد.

فرستاده رئیس جمهور روسیه همکاری برجسته و عمیق میان طرف‌های روسی و فلسطینی و تحکیم پیوندهای دوستی میان مردم فلسطین و روسیه را ستود.

از سوی دیگر، محمود عباس با جیسون گرین‌بلات، فرستاده رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه دیدار و درخصوص تحولات مساله فلسطین گفتگو کرد.

گرین‌بلات چهارشنبه نیز با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس دیدار کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین