|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از درخواست مجازات فوری عاملان حادثه تلخ اسید پاشی در شهرستان شاهرود خبرداد.
 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از درخواست مجازات فوری عاملان حادثه تلخ اسید پاشی در شهرستان شاهرود خبرداد.

 سرهنگ «سید مجتبی اشرفی» با اعلام این خبر اظهار کرد: چندی قبل شهرستان شاهرود حادثه تلخ اسید پاشی را در یکی از روستاهای بخش بسطام تجربه کرد که در این اقدام شنیع، بانویی جوان  دربسترخواب دچار آسیبهای بدنی فراوانی گردید.

وی از دستگیری ۳ ساعته عاملان این جنایت خبر داد و ضمن تقدیر از دستگاه قضایی بخش بسطام افزود: باهماهنگی‌های قضایی و صدور دستورات آنی، بحمدالله عاملین این اقدام ناجوانمردانه در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شده و با اقدامات فنی و ادله و مستندات غیرقابل انکار جمع‌آوری شده، عاملین این اقدام، چاره‌ای جز اقرار به این جنایت هولناک نداشتند.

سرهنگ اشرفی با اشاره به درگذشت بانوی جوان در روزهای اخیر گفت: متأسفانه شدت جراحات به نحوی بود که دختر جوان پس از چند روز تحمل درد و رنج ، در نهایت در بیمارستان سوختگی زارع ساری جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با توجه به جو روانی نامطلوب ناشی از این اقدام شنیع و همچنین جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردمی گفت: طی جلسات و تماس‌های تلفنی با رئیس محترم حوزه قضایی بخش بسطام و بیان مطالبات مردمی در خصوص رسیدگی فوری و صدور حکم اشد مجازات برای  عاملان این جنایت، از رسیدگی خارج از نوبت و فوری این پرونده خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با ابراز همدردی با خانواده داغدار و مردم نوع‌دوست شهرستان شاهرود افزود: نیروی انتظامی همیشه یار و یاور مردم و مظلومان و مشت محکمی در مقابل بزهکاران و ستمگران بوده و خواهد بود و در این راه اجازه نخواهیم داد عده قلیلی افراد معلوم‌الحال با اقدامات مجرمانه احساسات پاک مردمی را جریحه‌دار کنند و ان‌شاءا... پیگیری‌های دستگاه قضایی و مجازات مجرمین، تسلای خاطری برای خانواده مصیبت‌دیده و سایر همشهریان و هم‌وطنان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، خردادماه امسال یک حادثه اسیدپاشی در یکی از روستاهای بسطام از توابع شاهرود به وقوع پیوست که طی آن چند عضو یک خانواده و از جمله یک خانم جوان در این حادثه آسیب دید.

 نیروی انتظامی به محض اطلاع از وقوع این حادثه، اقدامات لازم، انجام و مظنون اصلی این پرونده به سرعت دستگیر شد. دختر جوان قربانی که بیشترین آسیب را در این حادثه دیده بود به بیمارستان سوختگی ساری اعزام و متاسفانه بعد از تلاش پزشکان دو سه روز پیش در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

متهم این پرونده که جوان 27 ساله‌ای بود که اقدام به اسیدپاشی به سر و صورت این خانم جوانی کرده بود از این خانواده روستایی بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین