|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۶۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
به گفته وی، از لحاظ تغییرات دما نیز در روز پنجشنبه (22تیرماه)در غالب مناطق کشور دما کاهش می یابد. در روز جمعه (23 تیرماه) نیز افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی کشور، در روز شنبه (23 تیرماه) افزایش نسبی دما در مرکز، شمال ، شمال شرق و شرق کشور دور از انتظار نیست.همچنین کاهش نسبی دما در جنوب شرق نیز پیش بینی می‌شود.
 مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی،آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

احد وظیفه  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز پنجشنبه(22 تیرماه) در برخی مناطق استان های خراسان رضوی، مازندران، ارتفاعات گلستان، شرق گیلان، سمنان، و در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین، تهران، مرکزی ، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و جنوب کرمان رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در دامنه‌های زاگرس مرکزی،از جمله کردستان،کرمانشاه،همدان، مرکزی، لرستان و غرب اصفهان رگبار باران با احتمال رعدوبرق در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود و در این روز (پنجشنبه) در برخی مناطق غرب و جنوب غرب وزش باد محلی در برخی ساعات و احتمال وقوع گردوغبار انتظار می رود. همچنین روز جمعه(23 تیرماه) در شمال غرب، غرب و البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد  دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: وزش باد و احتمال گردوغبار محلی در استان خوزستان در برخی ساعات پنج‌شنبه پیش بینی می‌شود. همچنین در روز شنبه(24 تیرماه) در شمال غرب ، ارتفاعات البرز بویژه مناطق مرکزی آن، جنوب سیستان و بلوچستان،مرکز و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب شرق فارس در ساعات بعداظهر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد  و در سه روز آینده در منطقه زابل باد و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته وی، از لحاظ تغییرات دما نیز در روز پنجشنبه (22تیرماه)در غالب مناطق کشور دما کاهش می یابد. در روز جمعه (23 تیرماه) نیز افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی کشور، در روز شنبه (23 تیرماه) افزایش نسبی دما در مرکز، شمال ، شمال شرق و شرق کشور دور از انتظار نیست.همچنین کاهش نسبی دما در جنوب شرق  نیز پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان گفت: برای تهران نیز در روز پنج شنبه(22تیرماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات رگبار،رعدوبرق و وزش بادشدید با بیشینه و کمینه دمای 27 و 17 درجه سانتی گراد، در روز جمعه(23 تیرماه) آسمانی کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد واحتمال بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای 31 و 19 درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (24 تیرماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 33 و 21 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین