کد خبر: ۱۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: شعارهای اسرائیل برای ما مهم نیست چراکه این شعارها با هدف بالا بردن روحیه اسرائیلی‌ها است.
 معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: شعارهای اسرائیل برای ما مهم نیست چراکه این شعارها با هدف بالا بردن روحیه اسرائیلی‌ها است.

به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: در سال ۲۰۰۶ ما پیروزی بزرگی را رقم زدیم که پایه و اساس قدرت بازدارندگی را ایجاد کرد که به اسرائیل ظرف ۱۱ سال اجازه انجام هیچ حماقتی را نداد و ما از این سال‌ها جهت دست‌یابی به تجهیزات و نیروهای بیشتر برای خود بهره بردیم. اگر ما در وضعیت ضعف بودیم، یقیناً اسرائیل مدت‌ها بود که دست به جنگ می‌زد و این قدرت حزب الله است که باعث تاخیر در جنگ می‌شود و ما در حال حاضر در موضعی بسیار پیشرو هستیم.

وی تصریح کرد: ما در مقاومت روش کاری خود را داریم و کار خود را در مرزها و در داخل بر اساس امور لازم انجام می‌دهیم و مساله متمایز کننده این است که حزب الله هدفش اقدامات نمایشی نیست و به ظاهر اهمیت نمی‌دهد بلکه برای دستاوردها و مجهز شدن اهمیت قائل است.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: حزب الله به آشتی‌ها و آتش بس در مناطق مختلف سوریه ترغیب کرد.

از سوی دیگر، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مشکل میان قطر و عربستان درگیری‌ بر سر نفوذ و سیطره است و دو طرف از گروه‌های تندرو در سوریه حمایت مالی می‌کنند. بر کسی پوشیده نیست که حزب الله با قطر برای حل بحران کفریا، فوعه، زبدانی و مضایا در تماس بود و گام بسیار مهمی را برای راحتی بخشیدن به ساکنان این مناطق برداشت. همچنین تماس‌هایی در خصوص مسائل انسانی و آزادی برخی از بازداشت شدگان قطری در عراق صورت گرفت و این بخشی‌ از تلاش‌های خیرخواهانه حزب الله است. عربستان قطر را وادار ساخت تا روابط اقتصادی با ایران را تقویت کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین